anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności nieudany

MAMY ROZWIĄZANIE!
Madeline2468
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Mam problem z zamówionymi rzeczami na allegro mianowicie chodzi mi o to że rzeczy zostały kupione i opłacone w banku przelewem. Bank przyjął wpłatę i wziął wypisany przeze mnie druczek natomiast na allegro pokazuje "płatność nieudana". Nie rozumiem dlaczego nieudana skoro Bank przyjął kwotę i druczek. Teraz próbowałam opłacić ponownie wózek który zamówiłam i przekierowało mnie do wypełnienia druczku jeszcze raz a status płatności został zmieniony na "  płatność w toku" ale reszta rzeczy ma dalej ten sam status płatności ( zamawiałam jeszcze dwie inne razem z tym wózkiem). Chciałabym wiedzieć co teraz z pieniędzmi, kwota była na ok. 1500zł @ko_alka @mr_oma @la_nika  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Madeline2468 Jeśli płatność jest nieudana, środki wrócą na rachunek, z którego płaciłaś, w ciągu kilku dni. 

Pamiętaj, że jeśli zlecasz przelew tradycyjny, nie możesz zmieniać żadnych danych - nawet tytułu przelewu - ani kwoty. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Madeline2468
#8 Zapaleniec#

Nie płaciłam z konta tylko gotówką 😕

oznacz moderatorów
Madeline2468
#8 Zapaleniec#

@nat_not nie płaciłam z konta tylko gotówką 😕

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Madeline2468 Zlecałaś przelew w banku czy na poczcie? Być może osoba, która uzupełniała dane na druczku, się pomyliła.

Prawdopodobnie wkrótce otrzymasz maila od PayU z prośbą o podanie danych do zwrotu wpłaty.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Madeline2468
#8 Zapaleniec#

  @nat_not Zlecałam przelew w banku. Wie Pani może w jakim czasie otrzymam od nich  maila?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Madeline2468 Rozumiem, że ma Pani potwierdzenie tego przelewu? Proszę przesłać jego zdjęcie przez ten formularz, podając również numery ofert, w których dokonała Pani zakupu. Sprawdzimy gdzie znajdują się pieniądze i czy możemy pomóc w przyspieszeniu ich odzyskania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Madeline2468
#8 Zapaleniec#

@nat_not  Tak mam, przesłałam już zdjęcie 

oznacz moderatorów