anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status płatności "nieudana" a pieniążki z konta pobrane jak to rozwiązać?

Client:55957781
#1 Nowicjusz#

Witam jak w temacie płatność pey u... Zamówienie z koszyka od 3 sprzedawców płatność peyu pieniążki z konta poszły jest potwierdzenie przelewu z konta a status płatności pod zamówieniami "nieudane" czy ktoś miał coś podobnego? Prosił bym o jakieś wskazówki jak to rozwiązać z góry dziękuję 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Trzeba poprosić moderatora o pomoc.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:55957781 Pieniądze z nieudanej płatności wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Nigdzie nie musisz tego zgłaszać. W zakładce Moje zakupy ponów płatność już teraz lub po powrocie pierwszej wpłaty.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:55957781 Jeśli środki nie wrócą na Twój rachunek (jak opisał to @xyz96), napisz do nas ponownie. Będziemy wyjaśniać tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów