anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status zwrotu pieniędzy

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam czy mogę jakoś sprawdzić status zwrotu pieniędzy u operatora Przelewy24?

de6010cd-e694-11ee-b1f2-5fb9e5ecd6b3

Czekam 13 dni odkąd sprzedawca wysłał środki, mimo ponagleń Przelewy24 nie zrealizowało zwrotu.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85400052 czy dotyczy to zamówienia nr 85c37780-e1c9-11ee-92d0-6b52e4b52aae?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

@la_nika tak zgadza się 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85400052 sprzedający zlecił zwrot, ale nie zaksięgował się. Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym, powinien ponownie zlecić zwrot wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

@la_nika , wasz dział obsługi klienta natomiast od tygodnia przekonuje mnie, że to wina po stronie operatora przelewy24, który posiada jakiś problem techniczny z realizacją przelewu, zatem problem leży po stronie sprzedającego?

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Niestety, na allegro każdy inaczej mówi 😕

oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

A pieniędzy już dwa tygodnie jak nie było tak nie ma i nie zapowiada się narazie w tym tygodniu, że to się zmieni 😄

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Ale bardzo prawdopodobne, że sprzedający nie miał środków na koncie i nie zrobił się zwrot...

Najlepiej go dopytaj bezpośrednio bo allegro zanim do tego dojdzie to minie znowu dużo czasu 🙂

oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

Od razu do niego napisałem, tydzien temu po otwarciu dyskusji zarzekał się, iż pieniądze wysłał i spełnił swoje obowiązki 😐

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

No to jedyna opcja, operator płatności zawiódł (myślę, że pracownik allegro to zweryfikował)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85400052 ja widzę tylko informację w systemie o tym, że zwrot jest w trakcie realizacji. Osoby, z którymi korespondujesz e-mailowo wyjaśniły to z operatorem płatności, więc mają rację i jest to problem z operatorem płatności. 
W takiej sytuacji gdyby sprzedający ponownie zlecił zwrot, problem najprawdopodobniej by się powtórzył, muszę poprosić Cię o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w prowadzonej korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

Staram się być cierpliwy od 15 dni ale jednak ciężko, czytając, że problem jest wciąż rozwiązywany .. ja jestem pozbawiony funkcji allegro protect oraz pozbawiony wiedzy tak naprawdę o co chodzi 😐

oznacz moderatorów

Client:85400052
#7 Wielbiciel#

@la_nika Póki co nie otrzymałem odpowiedzi na maila sprzed świąt oraz dzisiejszego. 😕 Wiem, że robicie co możecie ale sprawa od tygodnia, czyli od zgłoszenia nie ruszyła nawet o centymetr.

oznacz moderatorów