Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę otworzyć dyskusji przez powiadomienie z ekranu głównego. Otrzymuję pustą stronę w przeglądarce i komunikat, że strona jest niedostępna. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:77677385 w takiej sytuacji spróbuj proszę przez szczegóły zamówienia w zakładce Moje zakupy.
Ale wtedy nie wiem, z której dokładnie dyskusji otrzymałem odpowiedź i muszę otwierać wszystkie po kolei.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:77677385 czyli chodzi o rozpoczętą już dyskusję, a nie nową. W takiej sytuacji spróbuj wyczyścić ciasteczka i pliki cookies oraz sprawdź, czy problem występuje także w innej przeglądarce. Jeśli to nie może, prześlij mi proszę zrzut kolejno wykonywanych kroków na zrzutach całego ekranu (tak by widoczna była data i godzina).
A czyszczenie nie pomaga?
Niestety, nie(((