anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Super Sprzedawca który blokuje możliwość zakupu każdemu kto da jeden negatyw!

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Super Sprzedawca który blokuje możliwość zakupu każdemu kto da jeden negatyw! (potwierdzone przez wielu znajomych kolekcjonerów których spotkała podobna przykrość)
Dostałem blokadę konta tylko dlatego że ośmieliłem się dać zasłużony negatyw Super Sprzedawcy!
Co gorsza Allegro z Super Sprzedawcą są w niezłej sitwie, pracownik allegro na prośbę Super Sprzedawcy usunął negatywne komentarze zasłaniając się regulaminem w którym nie znalazłem nic co upoważniało by usunięcie takiego negatywu. Duży może dużo a klient (maluczki) traktowany jest jak zło konieczne.

oznacz moderatorów
75 ODPOWIEDZI 75

xyz96
#21 Demiurg#

@robakkrzysztof Wklejanie tu zdjęć ma niewielki sens. Są ukryte, widzisz je tylko Ty. Jeśli moderacja nie zatwierdzi, ukryte pozostaną. 

oznacz moderatorów

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Od Allegro!
Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. 

Przykro mi, że nie może Pan kupować produktów u wybranego Sprzedającego. Oczywiście zależy nam, aby funkcjonalność dodawania do zakładki nieaktywnych kupujących była używana zgodnie z naszym regulaminem. Upomniałam właśnie Sprzedawcę i przypomniałam mu o zasadach korzystania z zakładki. Być może dodał Pana do niej przez przypadek i dzięki wiadomości ode mnie zda sobie sprawę z tej pomyłki. 

Sprzedawcy mogą używać tego narzędzia, jednak muszą mieć do tego uzasadniony powód. Przykładem może być niefinalizowanie zakupów, które naraża Sprzedającego na realne straty.

Poza wysłanym przeze mnie upomnieniem, może Pan dodatkowo skontaktować się ze Sprzedawcą i dopytać go o powód blokady. Zrobi to Pan przez Centrum Wiadomości.

Mam nadzieję, że dzięki mojej wiadomości uda się Państwu skontaktować i wypracować rozwiązanie na drodze dialogu. 🙂

Wiem, że zapewne poświęcił Pan dużo czasu na wyszukanie produktu u tego Sprzedawcy i zależy Panu na zakupie. Zachęcam jednak, aby sprawdził Pan, czy w międzyczasie w Allegro nie pojawiły się oferty od innych Sprzedających w równie atrakcyjnych cenach. 



oznacz moderatorów

koltat
#11 Animator#

Ooooo upominano sprzedawcę, który zapewne się przestraszy i zaraz zdejmie obywatela z czarnej listy, by ten mógł ponownie dokonywać zakupów i wystawiać negatywne komentarze.

-None-
oznacz moderatorów

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Priorytety się tobie popitoliły, chodzi tylko o mnie! od 17 lat jestem na allegro i pierwsza taka sytuacja że ktoś mnie zablokował, druga sprawa prowadzę portal filmowy i mogę na tyle rozdmuchać sprawę że odbije się szerokim echem praktyka tego konkretnego sklepu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

robakkrzysztof to jest Twoje zdanie / bo masz problem / i je szanuję  , a sprzedawca ma swoje i należy je również uszanować . Powtarzam wypada dać szansę  . Jest ,,pytanie do sprzedawcy,, , telefon , dyskusja , ale ładowanie z marszu negatywa po mojemu jest delikatnie mowiąc nieetyczne .

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

@robakkrzysztof Ostatnio mamy sporo "konsumentów" z możliwością "rozdmuchać sprawę że odbije się szerokim echem ........"😎

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@aragil I niech takich będzie coraz więcej. Wtedy to forum będzie miało nie 99% sprzedawców jako stałych bywalców, tylko trochę mniej. Bo mi jest trudno walczyć z całą resztą, choć i tak wygrywam 🙂 

 

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

@xyz96 "i tak wygrywam",

 @robakkrzysztof nie miał  wygrać?😁

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

robakkrzysztof nie byłeś zadowolony z zakupu , daleś negatyw więc sprzedawca grzecznie Cię informuje , abyś zastaniowil się jeszcze raz zanim podejmiesz decyzję zakupu u sprzedawcy ,który naraził Ciebie swoim postępowaniem na ogromne straty , a może wystarczylo dać szansę rehabilitacji i obyłoby się bez nerwow i CL.

oznacz moderatorów

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Mylisz się, negatywy zostały usunięte, mam możliwość wystawienia negatywów do 15 stycznia, problem w tym że ten konkretny sklep ma w swojej praktyce blokowania każdego kto ośmieli się dać negatywny komentarz. Wykorzystując swoją pozycję monopolisty na niektóre towary taki proceder uchodzi mu na sucho. To dość skomplikowane ale dostałem wiele zgłoszeń od kolegów kolekcjonerów że zostali zablokowani czasami nawet bez powodu. Dla mnie nazwa Super Sprzedawca oznacza tylko jedno będą kłopoty!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@robakkrzysztof Jeżeli ponownie wystawisz negatywa, który będzie zgodny z przebiegiem transakcji, który będzie opisywał tę transakcję, a nie inne poczynania sprzedawcy, nie będzie obraźliwy itp, nie zostanie usunięty. Dobrze się zastanów zanim go wystawisz, aby nie naruszał żadnych zasad. 

Pamiętaj też, że to "dyskusje kupujących, ale w 99% wypowiadają się tu inni sprzedawcy z Allegro, dlatego popierają oni blokowanie zakupów za komentarz i zachęcają do tego, abyś w przyszłości nie wystawiał zasłużonych negatywnych ocen, tylko "dawał szansę", bo inaczej wszyscy będą Cię blokować. 

Gdyby tak miało być, to system komentarzy nie miałby żadnego sensu. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 Nie znamy styanowiska drugiej strony . Osobiście w takim przypadku grzecznie dzwonię i probuję sytuację wjaśnić i dojść do prozumienia , ale jeśli klient  ,,rzuca słuchawką ,, to ja delikatnie mówiąc rzucam go na CL.

Niestety masówka i pogoń za ceną sprzyja produkcji braków , nie zawsze da się zweryfikować produkt na tyle , aby człowiek był pewien tego co wysyła .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

robakkrzysztof powtarzam to jest Twije zdanie . Jeśli  druga strona / sprzedawca / nie przedstawi tu  swojego stanowiska ciągnięcie wątku w tej postaci traci sens . pozdr .

oznacz moderatorów

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Druga strona nie jest zainteresowana wyjaśnieniami ani przedstawianiem swojego stanowiska, sklep jest zbyt arogancki, zdając sobie sprawę z posiadanego monopolu. Na pytanie dlaczego wysyłają zniszczony niepełnowartościowy towar wszystkim klientom z pełną świadomością, otrzymałem odpowiedź że taki towar dostają od dystrybutora. Ręce opadają 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@robakkrzysztof No więc napisz w komentarzu, że otrzymałeś zniszczony i niepełnosprawny towar, o czym nie wspomniano w opisie. Taki komentarz nie zostanie usunięty, o ile w opisie faktycznie nie było takiej informacji. Komentarz nie może też dotyczyć wszystkich klientów, a jedynie Twojej transakcji. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

robakkrzysztof kupiłeś bubla , nasuwa mi się tylo jedno pytanie ,, kusisz los czy Ciebie to kręci , ,???

Po kiego diabła znowu chesz zrobić zakup .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@mdrogeria bo on kupuje białe kruki i inne zwierzęta. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 Halfrunt a muszą być białe ? , u mnie na działkach czarnych całe multum .

oznacz moderatorów

robakkrzysztof
#9 Pomysłodawca#

Możesz już sobie dać spokój:

UNIKAT biały kruk
OKAZ cudeńko, biały kruk
OSOBLIWOŚĆ rarytas, biały kruk
RZADKOŚĆ biały kruk, unikat
RZADKOŚĆ np. biały kruk, unikat

Tak dla informacji bo piszesz jak nierozgarnięty albo złośliwy!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

😁robakkrzysztof ani nierozgarnięty ani złośliwy! , ot wentyl do spuszczenia ciśnienia , miłego weekendu .

oznacz moderatorów