Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super Sprzedawca który blokuje możliwość zakupu każdemu kto da jeden negatyw! (potwierdzone przez wielu znajomych kolekcjonerów których spotkała podobna przykrość)
Dostałem blokadę konta tylko dlatego że ośmieliłem się dać zasłużony negatyw Super Sprzedawcy!
Co gorsza Allegro z Super Sprzedawcą są w niezłej sitwie, pracownik allegro na prośbę Super Sprzedawcy usunął negatywne komentarze zasłaniając się regulaminem w którym nie znalazłem nic co upoważniało by usunięcie takiego negatywu. Duży może dużo a klient (maluczki) traktowany jest jak zło konieczne.
@poralnet Po tonie pańskich wypowiedzi na tym forum wnioskuję, że nie jest Pan osobą, z którą łatwo dojść do porozumienia lub podjąć konstruktywny dialog.
Oczywiście mogę się mylić, bo nie znam Pana wystarczająco i nie znam też dokładnych okoliczności sprawy, jednak wypowiedzi w stylu "mam portal filmowy, mogę rozdmuchać, ja tak tego nie zostawię" kojarzą mi się z klientem "bez krawata" (parafrazując klasyka).
Chciałbym znać treść tych dyskusji ze sprzedawcą oraz treść wystawionego komentarza.
Pozdrawiam
Na domysłach faktów nie zbudujesz! Za wiele nie mogę powiedzieć bo sprawa w toku, czekam na odpowiedź ze strony sklepu DVDmax, generalnie olał bym sprawę ale wśród znajomych kolekcjonerów proceder jest zupełnie podobny, nie wierzyłem że mnie też może to trafić. Krawaciarzem nie jestem bo mam negatywny stosunek do wszelkiej biurokracji.
@poralnetO krawacie to parafraza cytatu z "Misia" 😉
Poza tym zwracałem się do Pana per Pan, a Pan do mnie od razu na ty - o tym mówię.
Nie zrobiłeś czasem awantury sprzedawcy, wraz z groźbami? Rozumiem, że emocje czasem ponoszą każdego. Także sprzedawców. Może stąd dodanie do "nieaktywnych kupujących".
Możesz napisać jaka była treść komentarza?
@MrMarco A ja po tonie pańskich wypowiedzi wnioskuję, że jest Pan sprzedawcą, trzymającym stronę innych sprzedawców, którzy wysyłają towary niezgodne z opisem, a potem blokują zakupy tym, którzy ośmielą się to ujawnić w negatywnym komentarzu. Allegro już napisało, że taki powód blokady może być niezgodny z prawem. To Pan nie jest więc osobą, z którą można łatwo można dojść do porozumienia.
@xyz96Owszem jestem sprzedawcą i trzymam stronę innych sprzedawców w sytuacjach, które są nie do końca jasne i przedstawione jednostronnie.
W moich negatywnych komentarzach klienci zwykle ujawniają całkowite bzdury, kłamstwa, pomówienia i złośliwości stąd to przekonanie, że medal ma zawsze dwie strony.
Dotychczas zawsze dochodziłem do porozumienia z klientem, chyba że nie ma z nim kontaktu
@xyz Pan/Pani? Nie wynika to z nicka. Cenię za kulturę i używanie Pan/Pani w przypadku jeśli interlokutor również posługuje się tymi zwrotami.
Nie handluję, nie mam sklepu, nie lubię awantur, jestem tolerancyjny i wyrozumiały i mega opanowany ale czasami przychodzi taki moment że granica zostaje przerwana i nerwy puszczają. DVDmax zamiast łagodzić to jeszcze bagatelizuje problem i zbywa. Podejrzewam że zrobili to nieświadomie bo jestem osobą która naprawdę dużo klientów namawia na zakupy w DVDmax.
A treść komentarza jaki wystawiłeś? Może faktycznie naruszał regulamin?
Interesuje mnie to ze względu na pewne podejrzenia dotyczące manipulacji ocenami u dużych sprzedawców przez Allegro
Coś w stylu że jestem zdegustowany zirytowany towarem który otrzymałem, brudny połamany refoliowany. Stawiam na niezły układ allegro - dvdmax bo komentarze-oceny szybko zostały usunięte. Całkiem niedawno DVDmax dostał nagrodę na Ceneo za najlepszego sprzedawcę-sklep w Polsce. Wszystko dla mnie naciągane, bo zupełnie co innego napisali znajomi kolekcjonerzy filmów na grupach które są bardzo aktywne.
@poralnetwiesz, te oceny, nagrody, certyfikaty to tak naprawdę niewiele znaczą, liczy się ile pieniędzy sklep wydaje 😉
Przy tej skali jaką osiągnął ten sprzedawca, to wcale bym się nie zdziwił gdyby był traktowany przez portal lepiej niż małe sklepiki.
Coś w stylu że jestem zdegustowany zirytowany towarem który otrzymałem, brudny połamany refoliowany.
Takiego komentarza Allegro nie miało prawa usunąć, chyba że sprzedawca pisał w ofercie o brudach, połamaniach, przefoliowaniu. Ja wiem, że ten sprzedawca pisze o przefoliowaniu, więc wystaw następny komentarz negatywny i nie wspominaj o refoliowaniu.
@poralnet To ten sprzedawca, co pisze w każdej ofercie, w zakładce O sprzedającym;
- Wystawienie komentarza Negatywnego lub Neutralnego bez próby dojścia do porozumienia definitywnie kończy naszą współpracę. ?
Pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a2f3ea49-2579-47d5-87f4-6d96a42e3e86&subjectId=ae7b20da-e... i zgłaszaj tą drogą grupowo wszystkie jego aukcje, ponieważ naruszają regulamin. Rób to do skutku, gdyż Allegro początkowo może Ci odmawiać podjęcia działań, ale po wielu zgłoszeniach działania podejmie. Sprawdzaj, czy są to działania skuteczne. Jeśli nie, kontynuuj zgłoszenia w tej samej korespondencji.
Refoliowanie = zniszczone (przez zgrzewanie na ciepło) trwale pudełko, pofałdowana nieodwracalnie osłona okładki, cena pudełka nowego nie jest duża, mam nawet w zapasie specjalnie kupione pudełka, problem w tym że każde studio ma różne pudełka o różnej specyfikacji logo Elite Amaray itd (nie dokupienia osobno) wymiana równa się z dezinformacją na Portalu o faktycznym prawdziwym opakowaniu, niby szczegół ale kolekcjonerzy mają fioła na punkcie dokładności. Oryginalne filmy posiadają oryginalną folię z paskiem szczególnie filmy Blu-ray, nie wiem i nie rozumiem po co jest zrywana oryginalna folia (w przypadku MM był dodawany pasek magnetyczny do środka, czasem rozcinana folia na 1-2 cm żeby wsadzić do środka) Ponowne foliowanie zgrzewarką w 100% zmienia opakowanie przez pofałdowanie folii czesem nawet widać ślady na plastiku od zgrzewarki. Znam kolekcjonera z warszawy który mimo wielu email do DVDmaxa w końcu zrezygnował z zakupów właśnie z tego powodu. Dla niego film nieoryginalnie zafoliowany nie miał wartości kolekcjonerskiej. W moim przypadku folia zawsze trafia do śmietnika ale wygląd (pofałdowanie) opakowania nie nadaje się już do fotografowania, w tym wypadku muszę zmieniać pudełko do zdjęć.
"Na pytanie dlaczego wysyłają zniszczony niepełnowartościowy towar wszystkim klientom z pełną świadomością, otrzymałem odpowiedź że taki towar dostają od dystrybutora. Ręce opadają " Skoro sprzedają towar to zapewne robią to z pełną świadomością. Czyżbyś podejrzewał, że kupują od dystrybutora dobry towar i świadomie go psują, żeby potem "wszystkim" sprzedać "zniszczony niepełnowartościowy" ?? To faktycznie ręce opadają...
@opto Nie. Oni kupują towar zniszczony i niepełnowartościowy, a sprzedają go jako dobry, bez wad. Tak podejrzewam. No ręce opadają.
@poralnet, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja - rozumiem też Twój dylemat. Masz prawo do subiektywnej opinii. Jako serwis możemy ingerować w nią jedynie w ściśle określonych przypadkach: jeśli łamie zasady Allegro lub jednoznacznie wskazuje na pomyłkę.
Umieszczenie kupującego na liście Moi nieaktywni kupujący musi mieć uzasadnioną przyczynę. Jeśli nie, działanie to może zostać uznane za niezgodne z prawem.