anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Telefon na raty 0, a możliwość oszustwa

ineziwona
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

wczoraj zakupiłam telefon na raty 0%, od „supersprzedawcy”, który jest miesiąc na allegro. Miał wystawionych 5 telefonów, a po moim zakupie wycofał ofertę. Odbiór paczki wybrałam za pomocą paczkomatu. Boję się, że telefon nie przyjdzie, albo że sprzedający wyśle mi coś innego zamiast telefonu. Jak później to udokumentować gdyby w przesyłce było coś innego? Czy może dla bezpieczeńtwa lepiej od razu zrezygnować z tego zakupu? Proszę o odpowiedź co najlepiej zrobić.


@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

W większości nie wybiera się takich "nowych" sprzedających, ale jak będziesz odbierał to masz możliwości, pod paczkomatem są kamery, możesz na miejscu rozpakować, obejrzeć, możesz w paczkomacie zgłosić problem z paczką, a po włączeniu telefonu w domu masz jeszcze rekalamcję, dyskusję z pomocą Allegro, rekompensatę w postać i AP, NA razie spokój zalecam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ineziwona samo zakończenie oferty przez sprzedającego nie jest powodem do zmartwień. 
Gdybyś otrzymała produkt niezgodny z opisem lub z wadą, czy już w ogóle coś innego, niż zamówiłaś, powinnaś to reklamować. W takiej sytuacji możesz liczyć na nasze wsparcie. 
Na razie więc zaczekałabym na otrzymanie przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ineziwona
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedzi,  tak też zrobię  🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ineziwona tylko żeby reklamować trzeba mieć podkładkę, bo słowo przeciw słowu i allegro napisze Ci że nie są sądem i nic nie zrobią 😄

Jak masz obawy chodź na dziś bezpodstawne, to przy odbiorze zanim zamkniesz skrytkę, weź nożyk i szybko zajrzyj do paczki, jak będzie coś nie tak to na ekranie zgłoś mam uwagi do paczki, potem spisz na stronie po powrocie protokół szkody i z tym złóż reklamację sprzedawcy w dyskusji, ekstremalna sytuacja ale tak to powinno wyglądać poprawnie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów