Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar kupiłam 20.10 godz. 23.00, zapłaciłam 26.10 godz. 21.00 czyli w szóstej dobie.
27.10 towar został sprzedany ponownie, sprzedający twierdzi, że allegro zwróciło mu opłatę za wystawienie i wystawiło towar ponownie.
Czy to jest zgodne z przepisami?
Czytałam regulamin allegro, termin kup teraz -7 dni, licytacja-30 dni. Na stronie sprzedającego brak informacji: na wpłatę czekam....
@ebialek Najprawdopodobniej kupiłaś na Allegro Lokalnie. Zgodnie z regulaminem, w przypadku niedokonania płatności przez 5 dni do dnia transakcji – z jakiejkolwiek przyczyny – transakcja nie dochodzi do skutku.
nie było to allegro lokalnie, sprzedający twierdzi , że otrzymał zwrot prowizji i allegro "wystawiło",
nie odstąpiłam od umowy, nie potwierdzałam odstąpienie, nie otrzymałam żadnego ponaglenia aby zapłacić
kto ma rację?
@ebialek Podaj mi numer oferty, o którą chodzi.
@ebialek Może płaciłaś przelewem tradycyjnym i wpłata nie dotarła do sprzedawcy w ciągu 7 dni.
To nie ma znaczenia, płaciłam przez Payu w 6 dniu, sprzedający otrzymał płatność natychmiast a następnego dnia sprzedany został ten sam towar
@ebialek Wygląda na to, że sprzedający sam wystąpił o zwrot prowizji po kilku dniach oczekiwania na wpłatę. Zarówno Twoja pierwsza nieudana próba opłacenia zamówienia z 25.10, jak i druga - już udana - z 26.10 miały miejsce po zwrocie prowizji.
Widzę, że rozpoczęłaś dyskusję w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się w niej wyjaśnić ten problem.
Rozpoczęłam dyskusję ale Sprzedający twierdzi, że jest to wina allegro, że allegro samo zwróciło prowizje, samo wystawiło ponownie. Chyba ostatnio nie potwierdza się odstąpienia od umowy . Kiedy Sprzedający wystąpił o zwrot? Czy gdzieś widać takie dane? Kiedy ponownie utworzył nowa aukcje? Jak długo czekał na płatność? Sprzedający nic nie zawał w aukcji, ze czeka na wpłatę 1 dzień czy 10 dni. Sprzedający do mnie zadzwonił i tłumaczył, że allegro wyraźnie wskazując winę allegro
@ebialek Dane, o które pytasz, nie dotyczą Twojego konta, więc nie mogę Ci ich udostępnić. Faktem jest, że ostatecznie opłaciłaś zamówienie i przekazaliśmy te pieniądze sprzedającemu. Powinien się więc wywiązać z obowiązku sprzedaży. Jeśli nie jest to możliwe, musicie wyjaśnić tę sprawę między sobą.
Jestem zdziwiona, poprosiłam allegro o pomoc i oto co otrzymałam w dyskusji:
Kupujący zgłosił nam, że nie otrzymał zamówienia. Proszę sprzedającego o dodanie numeru przesyłki lub załączenie potwierdzenia nadania, z widocznym adresem doręczenia.
Jeśli zamówienie nie może zostać wysłane, proszę o zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse lub przesłanie potwierdzenia przelewu.
Sprzedający przesłał potwierdzenie zwrotu.
Jestem w szoku! Czyli mam rozumieć, że allegro nie pomoże mi , sprzedający może sobie anulować transakcję , zwrócić kasę? Czy to jest prawidłowe działanie?
@ebialek W ciągu miesiąca setki kupujących kupuje ,licytuje dla żartu, nie płaci, nie odbierają przesyłek pobraniowych.Czy to jest prawidłowe działanie, allegro nie pomoże ?
Nie mnie oceniać zachowanie innych, każdy sądzi według siebie. Dlatego pytam czy allegro w takim przypadku umywa ręce? I mam nadzieję, że uzyskam informację.
A co może Allegro w takiej sytuacji. Sprzedający powinien wydać towar, ale zmusić go do tego może tylko wyrok sądu. Allegro nie ma prawa
@ebialek Tak jak pisałam wcześniej - kwestię finalizacji tej transakcji powinnaś wyjaśnić ze sprzedającym. My nie anulowaliśmy Twojego zakupu. Jedynie sprzedający może odpowiedzieć na pytanie dlaczego uznał, że zakup nie zostanie ostatecznie sfinalizowany.
Czy potwierdzasz, że to Sprzedający wniósł wniosek o zwrot prowizji? Sprzedający bardzo okrętnie tłumaczy ,
@ebialek Nie mogę Cię informować o działaniach na koncie, któego nie jesteś właścicielką. Widzę, że nasz pracownik wczoraj wieczorem poprosił sprzedającego w dyskusji o zaproponowanie rozwiązania, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.