anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Termin zapłaty, zapłaciłam w szóstej dobie a aukcja wystawiona ponownie i ktoś inny kupił towar

ebialek
#7 Wielbiciel#

Towar kupiłam 20.10 godz. 23.00, zapłaciłam 26.10 godz. 21.00 czyli w szóstej dobie.

27.10 towar został sprzedany ponownie, sprzedający twierdzi, że allegro zwróciło mu opłatę za wystawienie i wystawiło towar ponownie. 

Czy to jest zgodne z przepisami?

Czytałam regulamin allegro, termin kup teraz -7 dni, licytacja-30 dni. Na stronie sprzedającego brak informacji: na wpłatę czekam....

 

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Najprawdopodobniej kupiłaś na Allegro Lokalnie. Zgodnie z regulaminemw przypadku niedokonania płatności przez 5 dni do dnia transakcji – z jakiejkolwiek przyczyny – transakcja nie dochodzi do skutku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

nie było to allegro lokalnie, sprzedający twierdzi , że otrzymał zwrot prowizji i allegro "wystawiło",

nie odstąpiłam od umowy, nie potwierdzałam odstąpienie, nie otrzymałam żadnego ponaglenia aby zapłacić

kto ma rację? 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Podaj mi numer oferty, o którą chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ebialek Może płaciłaś przelewem tradycyjnym i wpłata nie dotarła do sprzedawcy w ciągu 7 dni.

oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

To nie ma znaczenia, płaciłam przez Payu w 6 dniu, sprzedający otrzymał płatność natychmiast a następnego dnia sprzedany został ten sam towar

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Wygląda na to, że sprzedający sam wystąpił o zwrot prowizji po kilku dniach oczekiwania na wpłatę. Zarówno Twoja pierwsza nieudana próba opłacenia zamówienia z 25.10, jak i druga - już udana - z 26.10 miały miejsce po zwrocie prowizji. 

Widzę, że rozpoczęłaś dyskusję w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się w niej wyjaśnić ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

Rozpoczęłam dyskusję ale Sprzedający twierdzi, że jest to wina allegro, że allegro samo zwróciło prowizje, samo wystawiło ponownie. Chyba ostatnio nie potwierdza się odstąpienia od umowy . Kiedy Sprzedający wystąpił o zwrot? Czy gdzieś widać takie dane? Kiedy ponownie utworzył nowa aukcje? Jak długo czekał na płatność? Sprzedający nic nie zawał w aukcji, ze czeka na wpłatę 1 dzień czy 10 dni. Sprzedający do mnie zadzwonił i tłumaczył, że allegro wyraźnie wskazując winę allegro

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Dane, o które pytasz, nie dotyczą Twojego konta, więc nie mogę Ci ich udostępnić. Faktem jest, że ostatecznie opłaciłaś zamówienie i przekazaliśmy te pieniądze sprzedającemu. Powinien się więc wywiązać z obowiązku sprzedaży. Jeśli nie jest to możliwe, musicie wyjaśnić tę sprawę między sobą.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

Jestem zdziwiona, poprosiłam allegro o pomoc i oto co otrzymałam w dyskusji:

Kupujący zgłosił nam, że nie otrzymał zamówienia. Proszę sprzedającego o dodanie numeru przesyłki lub załączenie potwierdzenia nadania, z widocznym adresem doręczenia.
Jeśli zamówienie nie może zostać wysłane, proszę o zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse lub przesłanie potwierdzenia przelewu.

Sprzedający przesłał potwierdzenie zwrotu.

Jestem w szoku! Czyli mam rozumieć, że allegro nie pomoże mi , sprzedający może sobie anulować transakcję , zwrócić kasę? Czy to jest prawidłowe działanie?

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

@ebialek W ciągu miesiąca setki kupujących kupuje ,licytuje dla żartu, nie płaci, nie odbierają przesyłek pobraniowych.Czy to jest prawidłowe działanie, allegro nie pomoże ?

oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

Nie mnie oceniać zachowanie innych, każdy sądzi według siebie. Dlatego pytam czy allegro w takim przypadku umywa ręce? I mam nadzieję, że uzyskam informację.

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

A co może Allegro w takiej sytuacji. Sprzedający powinien wydać towar, ale zmusić go do tego może tylko wyrok sądu. Allegro nie ma prawa

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Tak jak pisałam wcześniej - kwestię finalizacji tej transakcji powinnaś wyjaśnić ze sprzedającym. My nie anulowaliśmy Twojego zakupu. Jedynie sprzedający może odpowiedzieć na pytanie dlaczego uznał, że zakup nie zostanie ostatecznie sfinalizowany.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

ebialek
#7 Wielbiciel#

Czy potwierdzasz, że to Sprzedający wniósł wniosek o zwrot prowizji? Sprzedający bardzo okrętnie tłumaczy , 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ebialek Nie mogę Cię informować o działaniach na koncie, któego nie jesteś właścicielką. Widzę, że nasz pracownik wczoraj wieczorem poprosił sprzedającego w dyskusji o zaproponowanie rozwiązania, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów