Termin zapłaty, zapłaciłam w szóstej dobie a aukcja wystawiona ponownie i ktoś inny kupił towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Towar kupiłam 20.10 godz. 23.00, zapłaciłam 26.10 godz. 21.00 czyli w szóstej dobie.
27.10 towar został sprzedany ponownie, sprzedający twierdzi, że allegro zwróciło mu opłatę za wystawienie i wystawiło towar ponownie.
Czy to jest zgodne z przepisami?
Czytałam regulamin allegro, termin kup teraz -7 dni, licytacja-30 dni. Na stronie sprzedającego brak informacji: na wpłatę czekam....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Najprawdopodobniej kupiłaś na Allegro Lokalnie. Zgodnie z regulaminem, w przypadku niedokonania płatności przez 5 dni do dnia transakcji – z jakiejkolwiek przyczyny – transakcja nie dochodzi do skutku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie było to allegro lokalnie, sprzedający twierdzi , że otrzymał zwrot prowizji i allegro "wystawiło",
nie odstąpiłam od umowy, nie potwierdzałam odstąpienie, nie otrzymałam żadnego ponaglenia aby zapłacić
kto ma rację?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Podaj mi numer oferty, o którą chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Może płaciłaś przelewem tradycyjnym i wpłata nie dotarła do sprzedawcy w ciągu 7 dni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie ma znaczenia, płaciłam przez Payu w 6 dniu, sprzedający otrzymał płatność natychmiast a następnego dnia sprzedany został ten sam towar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Wygląda na to, że sprzedający sam wystąpił o zwrot prowizji po kilku dniach oczekiwania na wpłatę. Zarówno Twoja pierwsza nieudana próba opłacenia zamówienia z 25.10, jak i druga - już udana - z 26.10 miały miejsce po zwrocie prowizji.
Widzę, że rozpoczęłaś dyskusję w tej sprawie. Mam nadzieję, że uda się w niej wyjaśnić ten problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpoczęłam dyskusję ale Sprzedający twierdzi, że jest to wina allegro, że allegro samo zwróciło prowizje, samo wystawiło ponownie. Chyba ostatnio nie potwierdza się odstąpienia od umowy . Kiedy Sprzedający wystąpił o zwrot? Czy gdzieś widać takie dane? Kiedy ponownie utworzył nowa aukcje? Jak długo czekał na płatność? Sprzedający nic nie zawał w aukcji, ze czeka na wpłatę 1 dzień czy 10 dni. Sprzedający do mnie zadzwonił i tłumaczył, że allegro wyraźnie wskazując winę allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Dane, o które pytasz, nie dotyczą Twojego konta, więc nie mogę Ci ich udostępnić. Faktem jest, że ostatecznie opłaciłaś zamówienie i przekazaliśmy te pieniądze sprzedającemu. Powinien się więc wywiązać z obowiązku sprzedaży. Jeśli nie jest to możliwe, musicie wyjaśnić tę sprawę między sobą.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem zdziwiona, poprosiłam allegro o pomoc i oto co otrzymałam w dyskusji:
Kupujący zgłosił nam, że nie otrzymał zamówienia. Proszę sprzedającego o dodanie numeru przesyłki lub załączenie potwierdzenia nadania, z widocznym adresem doręczenia.
Jeśli zamówienie nie może zostać wysłane, proszę o zwrot pieniędzy przez Allegro Finanse lub przesłanie potwierdzenia przelewu.
Sprzedający przesłał potwierdzenie zwrotu.
Jestem w szoku! Czyli mam rozumieć, że allegro nie pomoże mi , sprzedający może sobie anulować transakcję , zwrócić kasę? Czy to jest prawidłowe działanie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek W ciągu miesiąca setki kupujących kupuje ,licytuje dla żartu, nie płaci, nie odbierają przesyłek pobraniowych.Czy to jest prawidłowe działanie, allegro nie pomoże ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mnie oceniać zachowanie innych, każdy sądzi według siebie. Dlatego pytam czy allegro w takim przypadku umywa ręce? I mam nadzieję, że uzyskam informację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co może Allegro w takiej sytuacji. Sprzedający powinien wydać towar, ale zmusić go do tego może tylko wyrok sądu. Allegro nie ma prawa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Tak jak pisałam wcześniej - kwestię finalizacji tej transakcji powinnaś wyjaśnić ze sprzedającym. My nie anulowaliśmy Twojego zakupu. Jedynie sprzedający może odpowiedzieć na pytanie dlaczego uznał, że zakup nie zostanie ostatecznie sfinalizowany.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy potwierdzasz, że to Sprzedający wniósł wniosek o zwrot prowizji? Sprzedający bardzo okrętnie tłumaczy ,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ebialek Nie mogę Cię informować o działaniach na koncie, któego nie jesteś właścicielką. Widzę, że nasz pracownik wczoraj wieczorem poprosił sprzedającego w dyskusji o zaproponowanie rozwiązania, które będzie dla Ciebie satysfakcjonujące.
Moderatorka