Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
mam to samo jak sie tego pozbyles
Witam.
Obrazek jest dla nas niewidoczny, napisz co tam jest.
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów
bezpieczeństwa chcemy jako Allegro
potwierdzić, ze to Ty robisz zakupy. Jeśli
możesz, poczekaj na weryfikacje lub wypełnij i wyślij formularz."
Dostałeś to gdzieś czy przy płatności przez Allegro się pojawiło?
Przy próbie licytowania
To się zdarza, jaka kwota?
No ok. Ale co teraz. Nie mogę nic zalicytować. Na co mam czekać? 😲
Poczekaj do jutra, moderacja sprawdzi.🤗
Tak czy siak. Dzięki za uwagę. Dam znać jak się skończyło
👍
@NOGARD2222 możesz już kupować i licytować bez przeszkód.
Ok dziękuję. A mogę wiedzieć w czym dokładnie tkwił problem? Na przyszłość 🙂
@NOGARD2222 nie mogę niestety szczegółowo odpowiedzieć na to pytanie. Nasz system wykrył działanie, które wydało się podejrzane, ta sytuacja nie powinna się już powtórzyć.
😲 no to jestem w kręgu podejrzanych 🐷
Chyba trzeba ograniczyć ilość licytacji do ilości mniej podejrzanej 🐻 raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam.
Mam ten sam problem jak sie tego pozbyc
@Client:114612316 możesz już robić zakupy bez problemów.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Robiłam zakupy jak zwykle nagle pojawil się komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Mąż też nie może zrobić zakupów że swojego konta. Co więcej znajomi też po konsultacji napisali że wyskakuje im ten sam komunikat? Czemu nie możemy robić zakupów? Nie dostajemy żadnego formularza żadnej weryfikacji. Proszę o pomoc jak możemy znów korzystać z naszych kont?