Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
juz tak zrobilem tylko nie wiem ile to trwa
@ac-tuning Cześć, spróbuj wylogować się i zalogować ponownie na swoje konto, taki komunikat nie powinien się pojawiać
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
Pierwszy raz mam jakąś blokadę czy mogę prosić o jej zdjęcie?
Zdarzają się takie sytuacje, opisane są tu na forum, ostatnio nawet często. Zawsze możesz się upewnić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@leito22 Spróbuj dokonać zakupów ponownie 🙂
Dziękuję i miłego wieczoru życzę. Pozdrawiam
@leito22 A dziękuję, wzajemnie 🙂
@ko_alka To nie trzeba pisać? moderacja odblokowuje teraz?🤔
@LEW433 Zgłaszamy takie sytuacje do odpowiedniego zespołu i po weryfikacji blokada jest ściągana 🙂
Zgłaszamy? wy - moderacja?
@LEW433 Tak, moderacja 🙂 Ja i reszta dziewczyn z Gadane
To ostatnie pytanie w tej sprawie, ktoś z Allegro blokuje zakupy a wy wyszukujecie takie blokady i zgłaszacie żeby ktoś mógł odblokować, sens? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 To są blokady nakładane ze względów bezpieczeństwa — odpowiedni zespół sprawdza, czy wszystko na koncie jest w porządku, w razie potrzeby sami kontaktujemy się z kupującymi, czy to na pewno oni robią zakupy.
Co mam zrobić jeśli nie mogę zamówić i wyskakuje taki komentarz?
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@dsdominik1992 już działam w tej sprawie, więc poproszę o chwilę cierpliwości. Jak tylko usuniemy tą blokadę, dam Ci tutaj znać.
Super, to czekam
@dsdominik1992 gotowe, blokada usunięta, więc możesz już bez problemu dokonać zakupu.
Dziękuję! Pomogło.
@dsdominik1992 cieszę się, dobrego dnia! 🙂
Witam
”
Twój zakup się nie udał.
Metoda Płatności
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz”
😞