anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
303 ODPOWIEDZI 303
LEW433
#21 Demiurg#

Zdarzają się takie sytuacje, opisane są tu na forum, ostatnio nawet często. Zawsze możesz się upewnić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leito22 Spróbuj dokonać zakupów ponownie 🙂 

oznacz moderatorów
leito22
#3 Debiutant#

Dziękuję i miłego wieczoru życzę. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@leito22 A dziękuję, wzajemnie 🙂 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka To nie trzeba pisać? moderacja odblokowuje teraz?🤔

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LEW433 Zgłaszamy takie sytuacje do odpowiedniego zespołu i po weryfikacji blokada jest ściągana 🙂 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zgłaszamy? wy - moderacja?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LEW433 Tak, moderacja 🙂 Ja i reszta dziewczyn z Gadane

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To ostatnie pytanie w tej sprawie, ktoś z Allegro blokuje zakupy a wy wyszukujecie takie blokady i zgłaszacie żeby ktoś mógł odblokować, sens? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@LEW433 To są blokady nakładane ze względów bezpieczeństwa — odpowiedni zespół sprawdza, czy wszystko na koncie jest w porządku, w razie potrzeby sami kontaktujemy się z kupującymi, czy to na pewno oni robią zakupy. 

oznacz moderatorów
dsdominik1992
#1 Nowicjusz#

Co mam zrobić jeśli nie mogę zamówić i wyskakuje taki komentarz? 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dsdominik1992 już działam w tej sprawie, więc poproszę o chwilę cierpliwości. Jak tylko usuniemy tą blokadę, dam Ci tutaj znać. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
dsdominik1992
#1 Nowicjusz#

Super, to czekam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dsdominik1992 gotowe, blokada usunięta, więc możesz już bez problemu dokonać zakupu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
dsdominik1992
#1 Nowicjusz#

Dziękuję! Pomogło.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@dsdominik1992 cieszę się, dobrego dnia! 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
naronosk
#7 Wielbiciel#

Witam

Twój zakup się nie udał.

Metoda Płatności

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz”

😞

oznacz moderatorów
Media-Town
#7 Wielbiciel#

Witam,

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

Jak chcecie mieć pewność, że to ja robię zakupy, to sprawdźcie token sesji logowania!

Proszę o reakcję!

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jest taka że musisz potwierdzić.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Media-Town już działam w Twojej sprawie, ale daj mi proszę chwilę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów