Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Zdarzają się takie sytuacje, opisane są tu na forum, ostatnio nawet często. Zawsze możesz się upewnić: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@leito22 Spróbuj dokonać zakupów ponownie 🙂
Dziękuję i miłego wieczoru życzę. Pozdrawiam
@leito22 A dziękuję, wzajemnie 🙂
@ko_alka To nie trzeba pisać? moderacja odblokowuje teraz?🤔
@LEW433 Zgłaszamy takie sytuacje do odpowiedniego zespołu i po weryfikacji blokada jest ściągana 🙂
Zgłaszamy? wy - moderacja?
@LEW433 Tak, moderacja 🙂 Ja i reszta dziewczyn z Gadane
To ostatnie pytanie w tej sprawie, ktoś z Allegro blokuje zakupy a wy wyszukujecie takie blokady i zgłaszacie żeby ktoś mógł odblokować, sens? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 To są blokady nakładane ze względów bezpieczeństwa — odpowiedni zespół sprawdza, czy wszystko na koncie jest w porządku, w razie potrzeby sami kontaktujemy się z kupującymi, czy to na pewno oni robią zakupy.
Co mam zrobić jeśli nie mogę zamówić i wyskakuje taki komentarz?
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@dsdominik1992 już działam w tej sprawie, więc poproszę o chwilę cierpliwości. Jak tylko usuniemy tą blokadę, dam Ci tutaj znać.
Super, to czekam
@dsdominik1992 gotowe, blokada usunięta, więc możesz już bez problemu dokonać zakupu.
Dziękuję! Pomogło.
@dsdominik1992 cieszę się, dobrego dnia! 🙂
Witam
”
Twój zakup się nie udał.
Metoda Płatności
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz”
😞
Witam,
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Jak chcecie mieć pewność, że to ja robię zakupy, to sprawdźcie token sesji logowania!
Proszę o reakcję!
Pozdrawiam
Jest taka że musisz potwierdzić.
@Media-Town już działam w Twojej sprawie, ale daj mi proszę chwilę.