Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Zakupiłem przedmiot który okazał się niezgodny z opisem. Był to przedmiot prawidłowo opisany jako używany, ale w opisie widniało "jak nowy", po za tym dotarł do mnie nie działający. Odesłałem po uzgodnieniach ze sprzedwacą... A sprzedawcy serwis stwierdził, że połamałem i jest to moja wina. Co zrobić w takim przypadku?
A połamałeś, czy tylko sprzedawca tak twierdzi? Jeśli na pewno nie uszkodziłeś przedmiotu i odesłałeś w ramach reklamacji, a teraz masz problem, wyjaśniaj to ze sprzedawcą w Dyskusji, której przygląda się pracownik Allegro. Jeśli masz pewność, że sprzedawca nie ma racji, poproś w Dyskusji pracownika Allegro o pomoc, ale pamiętaj, że Allegro nie może zmusić sprzedawcy do uznania reklamacji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
rozpocznij dyskusję ze sprzedającym będzie musiał się ustosunkować .oczywiście najlepiej przez formularz allegro .
Nie połamałem, sprzedawca tak twierdzi. Dyskusja jest rozpoczęta, ale sprzedawca upiera się przy swoim
@driver10 W tej chwili nie masz towaru i pieniędzy? Po 14 dniach od zakupu wypełnij i wyślij wniosek do POK bez zgłoszenia sprawy na policję, to powinno przyspieszyć rozwiązanie problemu. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...