Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam towar niezgodny z opisem ( przyszło zupełnie coś innego niż zamawiałam) . Dokonałam zwrotu towaru jako " niezgodny z opisem ", teraz widzę, że ta firma po otrzymaniu zwrotnej paczki z pomylonym towarem nadała do mnie ponownie przesyłkę ( przez impost , stąd wiem kto i kiedy nadał paczkę). Moje pytanie brzmi :czy sprzedający może bez konsultacji z klientem wysłać ponownie towar ? Czy nie powinien dokonać zwrotu pieniędzy? W naszym przypadku akurat musiałam kupić ten przedmiot stacjonarnie i nie ukrywam ,że wolałam zwrot pieniędzy gdyby nie SMS z impostu nie wiedziałabym, że nadają do mnie znów paczkę pewnie tym razem z tym co zamawiałam. Czy jest jakiś regulamin określający co kryje się pod zwrotem " towar inny niż zamówiony" ? Nie mogę nigdzie znaleźć informacji
@Rita2121 regulamin allegro xD
Podczas zwrotu następnym razem zwróć uwagę, że powody zwrotu podzielone są na dwie grupy, te pierwsze (nie pamiętam nazwy) oraz powody reklamacyjne. Wszystkie powody reklamacyjne nie oznaczają odstąpienia od umowy - nie ma odstąpienia od umowy jest reklamacja.
Najkorzystniej (moim zdaniem) jest korzystać z odstąpienia od umowy a o ewentualnych brakach/pomyłkach/wadach informować sprzedawcę kontaktując się z nim bezpośrednio i od razu ustalić czy chce się odstąpić od umowy czy otrzymać wartościowy produkt w ramach reklamacji.