anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

towar niezgodny

MAMY ROZWIĄZANIE!
StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich allegrowiczów, mam takie pytanko zamówiłem buty na jednej z aukcji i sprzedawca wysłał mi dwa prawe buty. Teraz dostałem wiadomość żeby buty odesłać to je oczywiście wymienią. Jednak kto ma obowiązek pokryć dodatkowy koszt odsyłania błędnie wysłanego produktu? Bo ja się nie czuję za bardzo w obowiązku pokrycia kosztów wysyłki. Jak to formalnie wygląda? Dzięki za każde info. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26
Ziolko39
#21 Demiurg#

@StolarzPL Najlepiej to wszystko uzgodnić ze sprzedającym telefonicznie lub mailowo > a nie zaczynać od awantury (dyskusji) > jak Ci radzi naczelny podpuszczacz z AG > dla niego jak kogoś nie podpuści to dzień stracony > 99% jego wpisów to zacznij dyskusję albo nie słuchaj nikogo innego tylko MNIE > No cóż TEN TYP TAK MA

Na dyskusję masz jeszcze czas.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@StolarzPL zwykle robisz zwrot towaru, a sprzedający zwraca pieniądze lub wysyła towar zgodny z zamówieniem, kwestia czy czekasz na buty czy na pieniądze by ponownie dokonać zakupu, dogadujesz się ze sprzedającym, jeśli nie doprecyzował tego w odpowiedziach na twojego maila to poprostu dopytaj, a nie sugeruj się wpisami innych użytkowników, zblazowanych i nic nierobiących, po za puszczaniem bąków w stołki i szukających zwady, oraz napuszczania jedynych na innych. 

oznacz moderatorów
StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Po telefonie od sprzedawcy ustalilismy ze odsylam buty kurierem za pobraniem oni je odbieraja i wysylaja prawidlowa pare no zobaczymy czy to sie skonczy hepi endem, dzieki wszystkim za pomoc pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@StolarzPL Kurierem za pobraniem, to on zwróci tobie pieniądze i wyśle za darmo buty kolejne?

Czy może kurierem na koszt odbiorcy. 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@StolarzPL Cała ta dyskusja na AG do niczego nie prowadzi > zgłaszasz reklamację > wysyłasz na swój koszt > po uznaniu reklamacji (a sprzedający już ją uznał bo zgodził się na wymianę) > sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Ci koszt przesyłki zwrotnej.

Żadne dyskusje ani wezwania do przyjęcia zwrotu nie są potrzebne > Teraz dostałem wiadomość żeby buty odesłać to je oczywiście wymienią > to chyba proste dla nawoływaczy do dyskusji, wezwań i wniosku do AP (o co?), za zgodę na wymianę?

Sprzedawca już uznał reklamację i zgodził się na wysłanie nowej pary > więc po co te wpisy podpuszczające do awantury.

Tylko ten się nie myli, co nic nie robi.

Błąd jest przywilejem mędrców, tylko głupcy nie mylą się nigdy

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Ziolko39 a pamiętasz ten wniosek z ap co kupujący dostał za brak wysłania paczki za pobraniem? Ten z dkliskiem odszkodowanie za straty moralne... to jest tragikomedia ale takich akcji będzie więcej mieć ciacho i zjeść ciacho na raz

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@az1rael Dzięki takim lwopodobnym takich chabrów-wyłudzaczy będzie więcej.

oznacz moderatorów