Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 25 czerwca zakupiłem pomyłkowo dwa opakowania czekolady do fondue. Bezpośrednio po transakcji zorientowałem się, że popełniłem błąd. Transakcja została anulowana z informacją, że nastąpi zwrot środków. Zwrotu nie ma do dnia dzisiejszego. Po kontakcie z mojej strony sprzedający poprosił o przesłanie danych do przelewu. Niestety na tym etapie kontakt się urwał pomimo mojego ponaglenia. Nie mogę otworzyć dyskusji nt. transakcji ponieważ została ona anulowana. Jakiś pomysł na rozwiązanie problemu? Pozdrawiam serdecznie
e-30_2004 otwórz dyskusję i żądaj wyjaśnienia
@mdrogeria, napisał, że nie może otworzyć dyskusji. Jedyny ratunek w tej sytuacji @xyz. Na pewno wie co robic🙂
No właśnie Allegro blokuje skuteczne Dyskusje po anulowaniu zakupów, dlatego niektórzy sprzedawcy to wykorzystują i nie oddają pieniędzy. Poproś w związku z tym o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@xyz96 myślę że to jest niedopracowany twór, często sprzedawca nie wie że ma anulowane bo w menadżerze sprzedaży to się nie wyświetla, jest nie dopracowane 😞 Allegro powinno w takim przypadku automatyczne zawracać kasę z payu, usuwać zamówienie i zawracać prowizję było by mniej roboty i szybciej 😉
Da się w takiej sytuacji wystawić komentarz?
Skoro kasa i tak do zwrotu, to osoba wyżej ma rację: powinno się to dziać automatycznie.