anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Używanie botów komunikacyjnych w sporach

OverBurn
#1 Nowicjusz

Witam,

Czy używanie botów komunikacyjnych w sporach jest dozwolone ?

Otwarłem spór i zadałem pytanie sprzedającemu, po kilku minutach odpowiedz bota że kiedyś tam się skontaktujemy, czas mija, znowu pisze znowu bot itd w kółko, rozumiem że sprzedający są rozliczani z czasu rekcji na zapytania klienta itd,  ale jaki to ma sens jak odpowiadają boty ? i wiecznie status sporu jest że czeka na moją odpowiedz co jest absolutną nie prawdą. czy to jest ok ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@OverBurn zabronione nie jest, napisałeś w piątek po godzinach pracy, albo ogólnie po godzinach pracy to ci autoresponder odpowiada. weekend nie jest liczony czasowo do odpowiedzi ludzi też mają wolne

oznacz moderatorów

OverBurn
#1 Nowicjusz

No ja rozumiem, piątek po godzinach pracy, ale 13 nie jest po godzinach(w sumie zależy dla kogo),  albo rozumiem że ktoś da konkretną informacje że odpowiem Ci że pracujemy od do i odpowiemy w godzinach pracy. Ale z drugiej strony w sporach takie rzeczy nie powinny mieć miejsca bo tu nie za bardzo jest miejsce na automatyczne odpowiedzi. Ja rozumiem autorespondery w normalnych pytaniach itd, i wtedy właśnie takie odpowiedzi. Ale nie tu bo po 1 wiecznie ustawia to spór czekający na moją odpowiedz i nie wnosi nic do dyskusji, jak po raz kolejny dostajesz tą samą formułkę.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@OverBurn Gro sprzedawców pierwsze paczki zaczyna przygotowywać jak Ty w łóżku przewracasz si,ę na drugi bok BO !! do 12:00 - 13:00 trzeba wszystko obrobić , kurierzy czekać nie będą  ,a w punktach trzeba nadać wcześnie żeby przesyłki w tym samym dniu ruszyły w drogę  ,właśnie 13:00 jest godziną kluczową  ,trzeba odwiedzić pare box-ów , kilka punktów  , dostarczyć na Pocztę , ktoś czeka na kuriera 1 i 2 , ale nie musi to być osoba upoważniona do kontaktu z klientami .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@OverBurn ja pracuje do 14:00 😄 napisałeś raz, dostałeś odpowiedź to poczekaj do poniedziałku, jak będziesz pisał kolejny raz, to kolejny raz odpowie Ci bot 😄

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador

@OverBurn zignoruj status dyskusji i poczekaj te 24h (w dni robocze) jakie ma sprzedający na odpowiedź. Nie odpowie, to poprosisz o pomoc Allegro.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@OverBurn odświeżę temat bo zrobiłem eksperyment .  Wyłączyłem autorespondera i co ? niby nic , ale w czwartek oraz piątek  wpłynęły 2 zapytania 1 tuż przed północą drugie przed 20-stą ..... efekt na minusie 20pkt. w obszarze ,, średni czas odpowiedzi ,, Zaczynam pracę przed 6:00 i zaczynam od udzielenia odpowiedzi na pytania . Pytania dotyczyły tego no jest jasno i zrozumiale opisane w ofertach , ba.... jako odpowiedzi na pytania  użyłem wklejek z ofert .

może allegro pochyli się nad tematem @w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów