Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystałem przez lata z funkcji powiadomień o nowych ofertach, produktów trudno/rzadko dostępnych. Od jakiegoś czasu funkcja ta straciła całkowicie sens, bo dostaję dosłownie spam alertów z ofertami, które nijak mają się do moich poszukiwań. Rozumiem, gdy produkt jest podobny, sprzedający może wprowadzać w bład, ale po 1. przez lata działało to dobrze po 2. na załączonym screenie widać jak absurdalnie 'działa' to teraz.
Szukam 'stanisław szukalski album', dostaję ofertę która ma w tytule tylko 'Stanisław'. To jest nagminne, po prostu już doszedłem do konieczności wyłączania tych wyszukiwań bo to nie ma sensu, to jedno z moich ostatnich i pożegnanie z tą funkcją. Chyba, że jest szansa poprawy?
@Czaplicki-PL dziękuję za Twoje zgłoszenie! Rozumiem, że to denerwujące, przekazałam Twoje uwagi do zespołu, który zajmuje się zakładką Ulubione.
@Czaplicki-PL U mnie była taka sama sytuacja. Miałam ustawione wyszukiwanie rzadko dostępnego etui na narzędzia określonej marki, a dostawałam masowe powiadomienia o narzędziach tejże marki. Pomogło ustawienie w filtrach limitu kwotowego, ale to tylko dlatego, że etui jest tańsze niż narzędzia. Pomyśl, czy w Twoim przypadku dałoby się ustawić jakiś filtr eliminujący ten spam.
Dzięki, wiem - czasem kombinuję, ale nie zawsze się da. Szczególnie w przypadku książek/muzyki 🙂
Nic się nie zmieniło. Od dłuższego czasu obserwuję postępującą degradację zawartości mailowych powiadomień z wyszukiwań zapisanych w "Ulubionych". Zupełnie, jakby przyjęto zasadę żywcem wyjętą z "Misia": "O, to masz pan ten płaszcz!" - i zamiast po prostu nie zwracać wyników, jeśli wyszukiwanych ofert aktualnie nie ma, zwraca się "cokolwiek". Poniżej skromna próbka z dzisiaj (takie kwiatki oglądam praktycznie codziennie).
@yogista Allegro nic z tym nie zrobi. Takie są aktualne reguły wyszukiwarki. Kupujący ma widzieć jak najwięcej, nieważne, czego dokładnie szuka. A nuż się skusi na coś innego. Allegro nie jest zainteresowane klientami, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów. Algorytmy wiedzą lepiej, co nam się przyda. Kuriera też wybierają za nas.