Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od kilku dni zauważyłem, że przestały mi przychodzić o powiadomienia o nowych ofertach w moich wyszukiwaniach. Postanowiłem początkowo na własną rękę rozejrzeć się za źródłem problemu i wygląda na to, że po zapisaniu wyszukiwania spacje w nazwie zostają zamienione na plusy.
Kliknięcie "zobacz oferty" przy tak zapisanej nazwie skutkuje brakiem ofert dla danego produktu.
Wszystko wraca do normy, jak w pasku wyszukiwania usunę plusy i je zamienię na spacje - wtedy wszystko działa jak należy.
Co ciekawe, po podmianie wyszukiwanie jest zapisane jako ulubione. Usunięcie i ponowne dodanie szukanej frazy do ulubionych nie rozwiązuje niestety problemu.
Problem ten występuje zarówno na wersji przeglądarkowej, jak i na mobilnej - w przypadku mobilki rozwiązanie problemu jest identyczne. Niemniej jednak mocno to utrudnia korzystanie z serwisu i śledzenie nowych ofert na bieżąco. Co w takim razie mogę zrobić, aby wyszukiwania były poprawnie zapisywane i żebym z powrotem zaczął otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach w danym wyszukiwaniu?
Używana przeglądarka: Brave v1.60.118
Wersja aplikacji mobilnej: v8.47.0
@krolbartosz95 skonsultuję z zespołem tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
Dzień dobry, czy już wiadomo coś na temat napotkanego przeze mnie błędu?
Pozdrawiam
Dzień dobry @krolbartosz95! Przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Otrzymałyśmy informację, że Dział techniczny nie jest w stanie odtworzyć tego błędu, co mogą obecnie zalecić to usunięcie wybranej frazy z ulubionych, następnie dodanie jej przez inną przeglądarkę lub aplikację mobilną. Problemem może być właśnie przeglądarka lub z zainstalowane wtyczki.