anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ups mamy problem - nie mogę opłacić zakupu w aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
agatka310591
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie cały dzień próbuję coś zamówić ale wiecznie widzę komunikat że coś robią i nie mogę zamawiać....o co chodzi???ma ktoś podobnie 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@junglist3 Na Androdzie 10 te problemy nie powinny występować. Czy próbowałeś już pobrać najnowsze aktualizacje? Jeśli tak, spróbuj odinstalować, a następnie zainstalować aplikację ponownie i daj proszę znać, czy to pomogło.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec#

Pobranie aktualizacji pomogło, dzięki wielkie za pomoc ☺️ 

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@junglist3 Bardzo się cieszę i polecamy się na przyszłość. Dobrego popołudnia 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów