anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ups mamy problem - nie mogę opłacić zakupu w aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
agatka310591
#7 Wielbiciel

Witam mam pytanie cały dzień próbuję coś zamówić ale wiecznie widzę komunikat że coś robią i nie mogę zamawiać....o co chodzi???ma ktoś podobnie 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@agatka310591 Sprawdź czy problem występuje, kiedy korzytsasz z innej przegladarki. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel

Mam ten sam problem od kilku dni...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A dokładniej, nie możesz opłacić zakupu czy...?

oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel

Wyskakuje ikonka "upss mamy problem. Wygląda na to że mamy problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę". Jest hasło  " odśwież " ale to nic nie daje. 

oznacz moderatorów
mdorcia462
#7 Wielbiciel

Ja mam dokładnie ten sam problem

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdorcia462 Bardzo mi przykro, ale jedyne rozwiązanie, które mogę Ci zaproponować w tej chwili to korzystanie z wersji mobilnej na telefonie lub przez stronę www na komputerze. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel

Wyskakuje to  gdy jestem w moim koszyku i klikam "do kasy", żeby zapłacić. Wtedy ten błąd Wyskakuje w "dostawa i płatność "

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A zmieniałeś przeglądarkę, czyściłeś ją.

oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel

Nie

oznacz moderatorów
Client:89353426
#2 Obserwator

Ja też.  ...

 

oznacz moderatorów
DAVCIO16
#7 Wielbiciel

Witam.Mam identyczny problem próbując zrobic zakupy przez aplikację.Logując sie na wersje komp wszystko dziala poprawnie.Czyszczenie danych przegladania,ciasteczek itp. nie pomaga.Czy moze byc to wina aktualizacji aplikacji?(tel. Android 7.0)

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DAVCIO16 Tak, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec

Witam, 

Od wczoraj mam problem ze sfinalizowaniem transakcji zakupu, po przejściu do koszyka i kliknięciu kupuj i opłac wyskakuje komunikat (zrzut w załączniku)

Screenshot_2022-07-08-23-48-34-817_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Obrazka nie widzimy, może zacznij od wyczyszczenia przeglądarki.

oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec

Korzystam z aplikacji nie z przeglądarki, 

Na obrazku jest komunikat "UPS! Mamy problem. Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę"

I tak jest od wczoraj, aplikacje restartowałam i czyściłam pamięć podręczna

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@junglist3 Tak jak pisałam wcześniej w tym wątku, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdorcia462
#7 Wielbiciel

Witam, nie mogę dokonać zakupu no od kilku dni pojawia mi się błąd po waszej stronie, co się dzieje?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdorcia462 Korzystasz z naszej aplikacji czy z strony www na komputerze? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec

Mam androida 10 to na tym systemie nie będzie mi działała aplikacja mobilna na telefonie? Właśnie z niej korzystam i tam mam ten komunikat

oznacz moderatorów