anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ups mamy problem - nie mogę opłacić zakupu w aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
agatka310591
#7 Wielbiciel#

Witam mam pytanie cały dzień próbuję coś zamówić ale wiecznie widzę komunikat że coś robią i nie mogę zamawiać....o co chodzi???ma ktoś podobnie 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@agatka310591 Sprawdź czy problem występuje, kiedy korzytsasz z innej przegladarki. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem od kilku dni...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A dokładniej, nie możesz opłacić zakupu czy...?

oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel#

Wyskakuje ikonka "upss mamy problem. Wygląda na to że mamy problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę". Jest hasło  " odśwież " ale to nic nie daje. 

oznacz moderatorów
mdorcia462
#7 Wielbiciel#

Ja mam dokładnie ten sam problem

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdorcia462 Bardzo mi przykro, ale jedyne rozwiązanie, które mogę Ci zaproponować w tej chwili to korzystanie z wersji mobilnej na telefonie lub przez stronę www na komputerze. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel#

Wyskakuje to  gdy jestem w moim koszyku i klikam "do kasy", żeby zapłacić. Wtedy ten błąd Wyskakuje w "dostawa i płatność "

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A zmieniałeś przeglądarkę, czyściłeś ją.

oznacz moderatorów
Client:103379037
#7 Wielbiciel#

Nie

oznacz moderatorów
Client:89353426
#2 Obserwator#

Ja też.  ...

 

oznacz moderatorów
DAVCIO16
#7 Wielbiciel#

Witam.Mam identyczny problem próbując zrobic zakupy przez aplikację.Logując sie na wersje komp wszystko dziala poprawnie.Czyszczenie danych przegladania,ciasteczek itp. nie pomaga.Czy moze byc to wina aktualizacji aplikacji?(tel. Android 7.0)

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DAVCIO16 Tak, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Od wczoraj mam problem ze sfinalizowaniem transakcji zakupu, po przejściu do koszyka i kliknięciu kupuj i opłac wyskakuje komunikat (zrzut w załączniku)

Screenshot_2022-07-08-23-48-34-817_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Obrazka nie widzimy, może zacznij od wyczyszczenia przeglądarki.

oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec#

Korzystam z aplikacji nie z przeglądarki, 

Na obrazku jest komunikat "UPS! Mamy problem. Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę"

I tak jest od wczoraj, aplikacje restartowałam i czyściłam pamięć podręczna

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@junglist3 Tak jak pisałam wcześniej w tym wątku, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdorcia462
#7 Wielbiciel#

Witam, nie mogę dokonać zakupu no od kilku dni pojawia mi się błąd po waszej stronie, co się dzieje?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdorcia462 Korzystasz z naszej aplikacji czy z strony www na komputerze? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
junglist3
#8 Zapaleniec#

Mam androida 10 to na tym systemie nie będzie mi działała aplikacja mobilna na telefonie? Właśnie z niej korzystam i tam mam ten komunikat

oznacz moderatorów