- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam pytanie cały dzień próbuję coś zamówić ale wiecznie widzę komunikat że coś robią i nie mogę zamawiać....o co chodzi???ma ktoś podobnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agatka310591 Sprawdź czy problem występuje, kiedy korzytsasz z innej przegladarki. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem od kilku dni...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A dokładniej, nie możesz opłacić zakupu czy...?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyskakuje ikonka "upss mamy problem. Wygląda na to że mamy problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę". Jest hasło " odśwież " ale to nic nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam dokładnie ten sam problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdorcia462 Bardzo mi przykro, ale jedyne rozwiązanie, które mogę Ci zaproponować w tej chwili to korzystanie z wersji mobilnej na telefonie lub przez stronę www na komputerze.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wyskakuje to gdy jestem w moim koszyku i klikam "do kasy", żeby zapłacić. Wtedy ten błąd Wyskakuje w "dostawa i płatność "
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A zmieniałeś przeglądarkę, czyściłeś ją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja też. ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Mam identyczny problem próbując zrobic zakupy przez aplikację.Logując sie na wersje komp wszystko dziala poprawnie.Czyszczenie danych przegladania,ciasteczek itp. nie pomaga.Czy moze byc to wina aktualizacji aplikacji?(tel. Android 7.0)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DAVCIO16 Tak, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Od wczoraj mam problem ze sfinalizowaniem transakcji zakupu, po przejściu do koszyka i kliknięciu kupuj i opłac wyskakuje komunikat (zrzut w załączniku)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obrazka nie widzimy, może zacznij od wyczyszczenia przeglądarki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z aplikacji nie z przeglądarki,
Na obrazku jest komunikat "UPS! Mamy problem. Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę"
I tak jest od wczoraj, aplikacje restartowałam i czyściłam pamięć podręczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@junglist3 Tak jak pisałam wcześniej w tym wątku, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, nie mogę dokonać zakupu no od kilku dni pojawia mi się błąd po waszej stronie, co się dzieje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdorcia462 Korzystasz z naszej aplikacji czy z strony www na komputerze?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam androida 10 to na tym systemie nie będzie mi działała aplikacja mobilna na telefonie? Właśnie z niej korzystam i tam mam ten komunikat
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »