anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uruchomic Allegro lokalnie ??

Client:115888584
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz.

oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

moge sprzedawać jako osoba indywidualna ? nie mam firmy 

oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

moge sprzedawać jako osoba indywidualna ? nie mam firmy

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115888584 Cześć. 🙂 Rozumiem, że chcesz wystawić ofertę na https://allegrolokalnie.pl/?

Najpierw musisz aktywować swoje konto:  https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/aktywacja-konta/czym-jest-pelna-aktywacja-konta-i-jak-moge-j... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

tak , już to zrobiłem , pierwszy raz tu jestem , staram sie to ogarnąć , przelałem pieniądze z innego banku czyli Revolut , ale revolut puszcza 5 zł minimum , odesłali mi to dalej nic 

oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

przelałem póżniej z konta ZEN dokładnie taka  kwote  jak trzeba 1,01 zł też mi oddali i dalej nic 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115888584 Zleć jeszcze raz przelew z Revoluta, tylko żeby to nie był rachunek techniczny banku. Następnie prześlij mi potwierdzenie przelewu na spolecznosc@allegro.pl i podaj link do tego wątku 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

wysłałem e-mail , spolecznosc@allegro.pl , dołączyłem wykaz z konta .podałem numer klienta 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115888584 Dzięki 🙂 Konto zostało już aktywowane na podstawie potwierdzenia przelewu 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Powtarzanie przelewów nie ma sensu, poczekaj na odpowiedź. 

oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

czekać powinno się 3 dni robocze , ja czekam dłużej , jest jakaś infolinia ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:115888584 Nie, nie mamy infolinii. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:115888584
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc . Już wszystko jest ok . 😉

oznacz moderatorów