anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ustawienia konta

carmen772
#1 Nowicjusz#

Dlaczego po zalogowaniu na konta nie mogę przejść do zmiany ustawień konta? Moje dane nie ładują się, dzieje się tak zarówno w aplikacji jak i na komputerze stacjonarnym. Chciałam sprawdzić ustawienia ponieważ nie mogę dołączyc do allegro smart family, przy akceptowaniu zaproszenia dostaję komunikat, że nie dotyczy kont firmowych, a moje konto jest kontem prywatnym. z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Na pewno jesteś na swoim koncie, przecież musisz mieć możliwość wejść tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta możesz zapytać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab

oznacz moderatorów