Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .Chciałabym usunąć lub zmienić negatywną ocenę produktu ,a minęło już 90 dni i funkcja zmiany oceny jest nieaktywna.
Opinii o produkcie nie da się zmienić ani edytować, możesz prosić o usunięcie jej Allegro.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
Witam tak Robiłam napisali że mam wejść w szczegóły zakupu i w podgląd oceny i tam zmienić natomiast jest to szare nieaktywne ocen sprzedawcę chciałam zobaczyć ocenę zmienić lub usunąć i zatwierdzić ale nie da się tam wejść
Numer oferty to 13186730646 jest to beżowa narzuta
Z całego serca dziękuję.
Kto tam doradza, że nie wie że opinii o produkcie nie da się edytować?😒
Dzień dobry, mam podobną sytuację tylko to ja jestem sprzedającym. Doszedłem do porozumienia z kupującym i wyraził on chęć zmiany opinii, wystawionej ponad 90 dni temu. W jaki sposób mój klient może usunąć opinię? Ocena była wystawiona do tego produktu: 13143070981
@DekoracjeIrys Kupujący, który wystawił opinię, sam musi się do nas zgłosić w tej sprawie.
witam, czy byłaby mi Pani również pomóc usunąć opinie na allegro ?
@Client:109606790 chodzi o opinię o produkcie czy o sprzedającym? Jeśli o produkcie, napisz mi proszę o jakie zamówienie dokładnie chodzi.
16764eb0-da13-11ee-b66c-8d6d6b2bb604
Mam jeszcze dodatkowe pytanie. Co w wypadku kiedy firma u której był zamówiony produkt po upływie 90 dni pisze aby zmienić opinie która została wystawiona i grozi założeniem sprawy w sądzie ?
@Client:109606790 dziękuję, ale to zamówienie nie zostało złożone z konta, z którego tutaj piszesz. Abym mogła ją usunąć, musi tutaj napisać właściciel konta, z którego dokonano zakupu.
Natomiast odpowiadając na drugie pytanie to sprzedający w ogóle nie powinien grozić Ci sądem za wystawienie oceny, także jeśli posiadasz dowód na piśmie, możesz przesłać go do nas. Podejmiemy właściwe działania w stosunku do tego sprzedającego.
takie pismo dostałam na maila
@Client:109606790 to pismo dotyczy komentarza o sprzedającym i innego konta niż to, z którego tutaj piszesz, więc jeśli autor komentarza chce go usunąć niech zgłosi się do nas przez ten formularz kontaktowy.
witam, chciałabym się dowiedzieć czy takie coś jest możliwie
(komentarz był tylko i wylącznie o produkcie nie o sprzedającym)
@Client:109606790 tak, ale tak jak pisałam wyżej, musi się do nas zgłosić autor tego komentarza. Ten z pisma, które tutaj publikujesz, nie jest wystawiony z Twojego konta.