Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Usunięcie numeru telefonu z zakładki o sprzedającym bardzo utrudni kontakt z klientem. Brawo za pomysł.
@mexanoutlet a ja wole kontakt mailowy niż telefoniczny. Denerwuje mnei kiedy mam pełne rece roboty a tu nagle dzwoni klient i pyta o jakis drobiazg. Wolałbym aby to pytanie zadał mailowo.
mexanoutlet Skąd masz te wiadomości ?
Wiadomość przyszła w dzisiejszych aktualnościach.
Przepraszam we wczorajszych
mexanoutlet nie bardzo mogę zatrybić . Czyżby mają usnąć zakładkę ,, o sprzedającym ? ,,
Zostało tylko Pytanie do sprzedającego na które trzeba niezwłocznie odpowiedzieć
Client:44052296 raczej myśle że chodzi o zakupy poza allegro. Jeśli wszystko przejdzie przez centrum wiadomosci to bedzie wiadomo kto sprzedaje poza allegro.
Z drugiej strony bedzie to bezpieczniejsze dla kupujących bo transakcje poza allegro konczą sie różnie a potem ludzie płaczą że zostali oszukani.
@mexanoutlet Serio??? dla mnie jako kupującego to jakaś porażka 🤣 Niestety w tym wypadku na pewno zamiast dzwonić próbując coś dopytać związanego z wysyłką jej ewentualnym opóźnieniem będę zmuszony robić to w dyskusji 😂 Nie mam zamiaru czekać na odpowiedzi mejlowe tym bardziej ze wiem iż wielu sprzedawców nie ma osobnych pracowników do obsługi klienta czekających na ich mejle 🤣
No to sprzedawcy szybko zobaczą wzrost dyskusji 😄
@ZibiK30 dyskusji pewnie też ale raczej bedzie wicej pytań o przedmioty
@_Likos_ No tak, dyskusja teraz przejmie 90% kontaktu telefonicznego, gdyż będzie to jedyna szybka forma kontaktu ze sprzedawcą 😄
A 2 nierozwiązane dyskusje to.... 🙂
@ZibiK30, nie tylko Dyskusja jest skutecznym sposobem komunikacji ze sprzedawcą. Czas odpowiedzi na pytanie zadane przez Zadaj pytanie sprzedającemu również wpływa na jego wyniki.
@mr_oma Chodzi o szybki kontakt a nie luźną korespondencje, czasem minuty czy godziny ważą o podejmowanych decyzjach.
Prosty przykład.
Zamawiam coś pilnie i jest mi potrzebne na pojutrze, sprzedawca oferuje wysyłkę dziś do godziny 14:00, wiem, ze mam czas i rezerwę 1 dnia na różne wypadki. Godzina 15 a wysyłka nie jest jeszcze nadana. Co robię? zaczynam panikować powoli i zostaje szybki telefon aby ustalić co się dzieje czy wyjdzie czy nie, czy mam anulować i szukać gdzie indziej wysyłki. Telefon raz, dwa nieodebrany to zmieniam zamówienie i ide szukać innego sprzedawcy.
Mimo wszystko, ja w takich pilnych i nagłych sytuacjach dzwonię do sprzedawcy przed zamówieniem i tłumaczę mu że dla mnie to pilne jednocześnie dopytując się, czy da radę na pewni dziś wysłać, jak się dogadam to zamawiam.
Widocznie nigdy nie miałaś takiej sytuacji i nie rozumiesz jak czasem jest konieczny szybki pilny kontakt. Nie ma sensu pisania w takich wypadkach i siedzenia, czekania na odpowiedź, wypisywania kolejnych wiadomości bez odpowiedzi, ze już rezygnuje, ze zamówiłem u kogoś innego 😄
W biznesie, kontakt telefoniczny to być albo "cię" nie ma, okazja przechodzi bokiem, nikt nie ma czasu na czekanie w pilnych sytuacjach, często nawet kosztem ceny, Zapłacę więcej gdzie indziej aby tylko mieć pewność i się dogadać ze sprzedawcą, że przesyłkę dostanę. Takich zakupów jest mnóstwo, bo są one na specjalne okazje, które mają swój ważny termin dostawy i realizacji jak i w wielu innych dziedzinach gdzie czas jest bardzo waży i jego pewność.
Dodatkowo dla mnie brak telefonu, adresu, danych firmy to brak zaufania do zakupu, co mi po waszym zwrocie POK jak ja przez brak realizacji w terminie mogę ponieść nieodwracalne straty
A na zadane pytanie sprzedającemu odpowiada :
Dziękujemy za wiadomość odpiszemy jak najszybciej.
@ZibiK30, hipotetycznie telefon mógłby zostać również odebrany, Ty zostałbyś zapewniony, że wszystko jest pod kontrolą, Twoje zamówienie będzie na czas i... wcale nie masz gwarancji, że tak się w istocie stanie. 🙂
Przy wyborze Sprzedającego osobiście zawsze najpierw sprawdzam jego opinie. To dla mnie taka pierwsza selekcja. Dzięki temu nigdy nie zdarzyło mi się, by przesyłka nie dotarła do mnie w czasie, który jest przewidywany w ofercie.
Jednak rozumiem też Twoją perspektywę i pozwolę sobie Twoje uwagi przekazać w odpowiednie ręce.
@mr_oma Hipotetycznie może być koniec świata dnia następnego, brak prądu, internetu i miliony innych nieszczęśliwych zdarzeń 😂 Liczy się to co jest, a Ty zupełnie nie rozumiesz na czym polega kontakt stron zawieranej umowy i jak waży w wielu przypadkach jest kontakt telefoniczny 😄
Widzę, tu sporo pozytywów dla sprzedawców którzy mają własne sklepy internetowe gdzie będzie z nimi szybki kontakt bo takiego będzie szukał w Google kupujący jeśli będzie go potrzebował 🙂
Trochę to dla mnie jak zabawa w kupowanie lub kupowanie u Chińczyka, gdzie wszystko możemy o nim wiedzieć a nic z tym zrobić ani w niczym nam to nie pomoże 😄
Ale to wasza piaskownica i zasady, ja wiem swoje jaki to skutek za sobą poniesie 🙂
@ZibiK30, Ty przedstawiłeś hipotetyczną sytuację, więc i ja to zrobiłam. 🙂 Zgadzam się, że kontakt jest ważny. Nasz priorytet to bezpieczeństwo transakcji. W interesie obu stron jest, by Kupujący na Allegro mogli czuć się bezpiecznie.
@mr_oma To nie była sytuacja hipotetyczna tylko dwukrotna jaką miałem w ostatnich 4 miesiącach na Allegro, tylko bez danych a mechanizm był identyczny jak w przykładzie. 😉 A znam takich i podobnych setki, tysiące jak pracowałem i miałem kontakt z klientami 🙂
I tak od rana 😕