Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Usunięcie numeru telefonu z zakładki o sprzedającym bardzo utrudni kontakt z klientem. Brawo za pomysł.
@mexanoutlet, dane kontaktowe Sprzedającego (adres mailowy oraz numer telefonu) zostaną wyświetlone Kupującemu na stronie Dziękujemy za zakupy.
Formularz kontaktowy, który udostępniamy na stronie oferty, jest w naszej ocenie wystarczający do kontaktu przed zakupem i co najważniejsze - zapewnia bezpieczeństwo obu stronom transakcji. Będzie on przez nas rozwijany i usprawniany.
Jeśli ktoś nie miał okazji zapoznać się z tą informacją, załączam ją tutaj.
Tak tak zapewnia bezpieczeństwo. Wielokrotnie przesyłaliśmy całą korespondencję z kupującym do wglądu w której znajdowały się dowody na to że klient kłamie to Państwo odrzucaliście możliwość np usunięcia opinii ponieważ jak to stwierdzacie kontakt mógł nastąpić inną drogą. Rozumiem że teraz zastosowanie tego uniku nie będzie miało miejsca?
To że wprowadziliście tą zmianę nie informując wcześniej sprzedawców jest również słabe. Skończcie usprawniać jedno a zacznijcie drugie. Dyskusje są tak niedopracowane że jak klient zadaje o coś pytanie to wasz czat bot Alina czy Grażyna wysyła komunikat o tym że paczka jest na miejscu 🙂
Numer telefonu w zakładce o sprzedającym jest nieodzowny ,sam jako sprzedawca prowadzący sam działalność nie mam czasu na przeglądanie poczty na tyle by szybko odpowiadać na pisane tam pytania co wiąże się z utratą klientów ,co innego jak ktoś dzwoni z pytaniem .Telefon jest zwykle pod ręką i odpowiedź jest błyskawiczna.
@mwmonety, to, że nie musisz nieustannie być przy telefonie, to również oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na odnoszenie się do zadanych przez Kupujących pytań. 🙂
Nie dla każdego sprzedającego jest to oszczędność czasu. Wszystko zależy od trybu życia, jaki prowadzi sprzedawca. Korespondencja pisana wymaga poświęcenia całkowitej uwagi. Raczej też wymaga użycia obywu dłoni. Rozmowę telefoniczną można prowadzić przy użyciu zestawu słuchawkowego mając obydwie ręce wolne. Dajcie sprzedawcom prawo wyboru, czy chcą podawać swój numer telefonu w zakładce kontakt.
To nie tak ,sam prowadzę sklep i sam go sobie dostarczam a będąc dużo czasu w drodze trudno mi odpisywać a łatwiej i wygodniej przekazać potrzebne informacje telefonicznie .
@mwmonety oj tak, "to, że nie musisz nieustannie być przy telefonie, to również oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na odnoszenie się do zadanych przez Kupujących pytań " będą teraz sprzedawcy mieli więcej czasu na pisanie w dyskusjach zamiast tracenie czasu na gadanie przez telefon 🤣
Jakieś nowe badania mówiące o tym ze zadanie pytania i jego odpowiedź na nie jest krótsze drogą mejlową od drogi kontaktu telefonicznego? 😅
Tak z ciekawości szukałem tych badań i na co natrafiłem 😂?
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=badania+czasu+kontaktu+e+mail+a+rozmowa&spell=1&s...
Odkąd tu się zapoznaje z życiem na Allegro i różnymi problemami, to chyba właśnie padł rekord decyzyjny i zmian w zaszkodzeniu sobie.
Próbuję znaleźć zalety dla sprzedawców, kupujących i allegro jak i się zastanawiam, czy następnym krokiem będzie ukrycie pozostałych danych sprzedawcy 😂
Korzyści dla kupujących: - Wszelkie próby kontaktu i wyjaśnień ze sprzedawcą w 90% zostaną rozwiązywane w dyskusjach, fajnie 👍 skuteczniejszy kontakt 🙂 Mniej więcej na poziomie rozmowy telefonicznej. Przy szukaniu kontaktu telefonicznego do sprzedawcy można znaleźć jego sklep z niższymi cenami jego produktów wraz z telefonem i sprawę załatwić korzystniej.
Korzyści dla sprzedawców: Ten wyżej podany, czyli nie będzie już musiał rozmawiać przez tel w sprawie sprzedaży z klientem, skuteczni sprzedawcy będą mogli mieć firmowe monitory w domach instalowane oraz samochodach aby mieć ciągły podgląd na przychodzące wiadomości , najczęściej w dyskusjach. Powstaną dedykowane aplikacje i rozwiązania dla sprzedawców allegro, które będą integralną częścią inteligentnych systemów "smart home itp", gdzie nawet lodówka, odkurzacz będzie informował o mejlach z allegro lub otwartych dyskusjach przez kupujących. Dopiszcie coś jeszcze od siebie bo nie wiem.
Korzyści dla Allegro: ? Przychodzi mi kilka, ale boję się je wymienić 😄
@mr_oma a co ustawą ? nie może klient dostać telefonu po zawarciu umowy 😞
Obowiązki przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem
przedsiębiorstwa lub na odległość
Art. 12. 1. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się
umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek
poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:
3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu
lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie
kontaktować się z przedsiębiorcą;
@kostas11, celem Dyrektywy i Ustawy jest zapewnienie Kupującemu szybkiego i efektywnego kontaktu ze Sprzedającym. Powinniśmy zatem dostosować formę kontaktu do sposobu zawierania umowy i specyfiki świadczenia. Allegro zapewnia możliwość kontaktu pomiędzy stronami przez formularz kontaktowy dostępny na stronie oferty.
@mr_oma ale Wy nie jesteście stroną transakcji a obowiązek podania telefonu spoczywa na sprzedającym a Wy to utrudniacie 😞 a skąd wiecie który rodzaj kontaktu w danej firmie jest szybki i efektywny ? Może firma ma telefonistkę zatrudnioną i stawia na kontakt bezpośredni niż mailowy 🙂
@mr_oma Efektywny - może po części, bo nas z tego rozliczają. Ale czy szybki...
Gdybyście wyeliminowali autorespondery, to wtedy by wyszło na jaw jak szybki jest ten kontakt przez formularz, bo te odpowiedzi w kilka sekund psują wam wyliczenia 🙂
Z tego co widzę numery telefonów zostały usunięte z zakładki "kontakt". W zakładce "Informacje o sprzedającym" - sprzedawca wpisuje co chce, więc może wpisać numer telefonu. Chyba tego allegro nie zabroni? Niektórzy sprzedawcy właśnie wolą kontakt telefoniczny. Czasami w przypadku podejmowania decyzji o kupnie drogiego przedmiotu rozmowa ze sprzedawcą może mieć znaczenie, szczególnie gdy wybieramy pomiędzy takimi samymi ofertami od dwóch sprzedawców.
Wiem, że Allegro nie chce, żeby uciekła im prowizja, ale dla mnie telefon jest natychmiastowym sposobem kontaktu w godzinach roboczych. Bez sensu, że dane wyświetlą się dopiero po zakupie.
Ja tam nie mam problemu z tym, żeby ktoś do mnie przed zakupem zadzwonił i zapytał się o szczegóły przedmiotu.
Ale cóż, niech sobie teraz wysyłają pytania do sprzedających przez formularz i jedynie otrzymując natychmiastowe zwrotki z automatów "dziękujemy za wiadomość, odpowiemy tak szybko jak to możliwe". Potem zostaje tylko czekać kilka godzin na odpowiedź czy jest może inny wzór przedmiotu 🙂
A może tak zakupić przedmiot i natychmiast otworzyć dyskusję z pytaniem o przedmiot, bo to "najszybszy sposób na kontakt ze sprzedającym"? 🙂
Proszę nawet nie poddawać takich pomysłów, strach myśleć nawet o tym, jeśli teraz znajdą się takie cwaniaczni, które będą tak robić. Składają zamówienie, otwierają dyskusję, po czym rezygnują z zamówienia. Allegro swoimi "udogodnieniami" powoduje mnóstwo problemów sprzedawcom 🤦 Choć tylko kupuję, nie sprzedaję, to według mnie możliwość otwarcia dyskusji ze sprzedającym powinna być możliwa tylko, gdy transakcja została opłacona z góry i to też nie kilka minut po zakupieniu przedmiotu, może chociaż po 24 godz. od zakupu?
@DarkStoorM dyskusję można otworzyć najwcześniej po godzinie od zakupu, więc to się nie stanie. Nie mówiąc, że wtedy już będziesz miał nr telefonu do sprzedawcy 🙂
@msniezek Masz racje 🙂 telefonie znalezionym na stronie sprzedawcy i często wykonanym przed zakupem a co dalej idzie może już dokonanych zakupach poza allegro, bo sprzedawca u siebie ma niższe ceny 🤣
@ZibiK30 gdyby tylko to była prawda... Pewnie uznacie, że piszę, bo muszę - ale też kupuję w sieci i bardzo często sprawdzam ceny sprzedawców poza Allegro.
Nie wspominam w ogóle o bezpieczeństwie kupowania na Allegro (którego nie mam w indywidualnych sklepach), szybkości realizacji zamówienia czy po prostu o możliwości wyboru.
Żeby była jasność - to dobrze, że jest coraz więcej sklepów online w Polsce. Ten tort jest nadal tak duży, że dla wszystkich starczy. To nie jest rywalizacja Allegro-sklepy internetowe - to jest batalia offline-online. Ale dużej części online jeszcze wiele brakuje.
to może apkę przyzwoitą zróbcie? nie mam ochoty zagladać do komputera na weekendowym wyjeździe...wystarczy mi telefon z apka dla sprzedajacych nawet V tak ma.Allegro powinno grubym tekstem pisać na poczatku regulaminu" Nie jestes wolnym człowiekiem...w niedziele i swieta masz siedzieć przy kompie bo inaczej odejmiemy ci **piiip**ylion punktów i bedziesz niedobrym sprzedawcą a nawet paskudnym."