Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
czy można w jakiś sposób usunąć wiadomości z "centrum wiadomości"? Jeżeli nie, to czy taka funkcjonalność jest kiedyś planowana?
to kiedy bedzie mozna usuwac wiadomosci? dlaczego to takie trudne? jesli zamawiam prezenty dla drugiej osoby, z ktora dziele konto i dostaje informacje od sprzedajacych to chyba bede musial z automatu przeniesc sie do konkurencji;)
@kedziorr04 Jeśli masz na myśli możliwość kasowania cały konwersacji to nie planujemy dodania takiej opcji w najbliższym czasie. Możesz kasować poszczególne wiadomości w konwersacji i ta możliwość jest cały czas aktywna i dostępna.
Ooo, to nie zauwazylem. Dobre i to w takim razie:)
Dobre to by było, gdyby działało - nie ma takiej możliwości przy "Allegro Lokalnie" i nie skasujesz pojedynczej wiadomości. Jeżeli jest taka możliwość, jak szanowny moderator _HolaOla_ napisał, to poproszę screen z zaznaczoną opcją jako dowód ... Temat wałkowany jest od dawna, są obiecanki-cacanki, a i tak dalej wszystko stoi w miejscu i stara korespondencja "wisi" na koncie latami 😉
Usunalem z poziomu apki na IOS, pojedyncze wiadomosci w konwersacji
Apki z iOSa ? Ja pracuje przez portal WWW, ale dzięki sprawdzę na Android'zie 😉
OK - zainstalowałem "apkę" na iOS'ie oraz na Androidzie i ... odinstalowałem 😉
Ani na systemie Android, ani na iOS nie było możliwości usunięcia pojedynczych wiadomości z listy "Czatu" w Allegro Lokalnie. Mało tego dalej wiszą u mnie wiadomości z 2019 roku, pomimo tego, że ktoś z Moderatorów wspominał o zaimplementowanej opcji usuwania automatycznego starych wpisów po 6 miesiącach 😕
Czy to naprawdę taki wielki problem dodać klawisz [USUŃ] ? Jeżeli nie wiecie jak to zrobić, albo nie ma już w zespole programistów, którzy pisali na kolanie kod źródłowy pod ten "czat" rodem z poprzedniej epoki, zatrudnijcie studenta informatyki z Polibudy, lub z UW na umowę-zlecenie i ogranie Wam to w kilka dni. To powoli robi się już nawet nie śmieszne, tylko żałosne. Szczerze mówiąc jeżeli ktoś mnie pyta obecnie o rozwój AL, odradzam mu ten portal i odsyłam do konkurencji.
Każdy przedmiot o który zadaje pytanie do Sprzedającego, lub proszę o rezerwację pozostaje na "Czacie". Nie mogę potem z tym nic zrobić - tym sposobem:
> Wiszą na liście czatu wysłane przeze mnie pytania z przed miesięcy, na które nie doczekałem się odpowiedzi;
> Mam co najmniej jeden przedmiot "zarezerwowany" od tygodni, z którego zrezygnowałem po krótkiej wymianie wiadomości ze Sprzedającym (chyby go nie wycofał);
> Leży cała korespondencja z danymi kontaktowymi (adresy e-mail, numery telefonów, zdjęcia) z osobami z którymi dawno zakończyłem transakcję i których już nie potrzebuje;
... a wszystko załatwiłby przycisk [USUŃ] , taki sam jak w przypadku "dorosłego" Allegro. Ale widać AL nie dorosło do rozwiązań i dorosnąć nie zamierza, zatem dalej się jedynie bawi w funkcję pseudo-czat 😉
@Tharkun Tutaj podobnie - zainstalowana aplikacja i odinstalowana po nieudanej próbie usunięcia wiadomości.
Na koncie piętrzą się niepotrzebne wiadomości bez możliwości ich usunięcia.
Absurd.
@_HolaOla_ Proszę o instrukcję usuwania poszczególnych wiadomości w konwersacji.
Z góry dziękuję.
Opcja „usuwanie wiadomości” o którą nie mogą doprosić się forumowicze to „pikuś” w porównaniu z prośbą o dodanie opcji „usuwanie zakończonych aukcji” tu trzeba się dopiero napocić. Konkurencyjne portale z których korzystam nie mają takowego problemu i mam pełną swobodę tego co chcę sobie zostawić a czego nie a tu muszę napisać na forum do szanownego moderatora prośbę, że chcę usunąć konkretną ofertę podając jej numer, po czym oferta ta i tak nie znika tylko tak sobie „wisi” w dziale „Zakończone ogłoszenia”. Kiedyś już nawet napisałem - XXI wiek ludzie w kosmos latają a ja godzinę swojego życia poświęcam na kopiuj / wklej, numery ogłoszeń, gdzie najprostszym rozwiązaniem byłoby dodanie opcji USUŃ.
@la_nika , jak to ma się do naszych praw?W szczególności do tego:
Uprawnienie Prezesa UODO do nakazania spełnienia Twojego żądania wymaga, byś najpierw wystąpiła/wystąpił z żądaniem bezpośrednio do administratora (także podmiotu przetwarzającego). Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące prawa:
Niniejszym proszę o pomoc we wskazaniu sposobu w jaki mogę się zwrócić bezpośrednio do administratora.Może i gdzieś jest taka opcja,ale nie znalazłem...
Chcę się oficjalnie poskarżyć bo o ile reszta mnie "nie boli" ,to punkt 3 i 4 już tak,a zgodnie z punktem 6 mam takie prawo.Jeśli moja interpretacja punktu ostastniego jest słuszna to coś będziecie musieli zrobić,bo kiedyś znajdzie się ktoś kto będzie z niego korzystał.
@QYP to Ty we wiadomościach podajesz dane osobowe ,🤔
Jak coś to pisz zażalenia na adres email iod@allegro.pl
To teraz nieistotne co tam podaję,temat nie jest o tym.
Poza tym w określonych sytuacjach jakieś dane podać nieraz trzeba.
Dokładnie, istotne jest to co dzieję się z danymi zarówno kupującego jak i sprzedającego na tej platformie i odpowiedzialności za ewentualność wyciek tych danych na zewnątrz zarówno z konta kupującego jak i sprzedającego.
Niepotrzebne przechowywanie danych osobowych w nieskończoność jest niedpowiedzialne i niezgodne nie tylko z RODO ale zdrowym rozsądkiem i standardami operowania takimi danymi na podobnych platformach.
Czy moderator jeszcze tutaj zagląda?
Może temat jest niewygodny,ew. znudziło się pisanie ciągle tych samych odpowiedzi.