Uszkodzenie przesyłki podczas zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiony przeze mnie przedmiot został odesłany Sprzedawcy zgodnie z przysługującym prawem konsumenta (towar został odpakowany, okazało się że nie spełnia oczekiwań, odesłany w oryginalnym opakowaniu włącznie ze styropianem i kartonem). Wczoraj otrzymałam telefon od Sprzedawcy że towar jest uszkodzony. Najpierw zdecydował się zwrócić cześć środków, później zmienił zdanie i odmówił oddania pieniędzy? Co w takiej sytuacji? Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, a Sprzedawca nie upewnił się przy kurierze, że produkt jest cały (mimo ze wg informacji karton był pognieciony) cała wina spada na Kupującego? Szukałam podobnych tematów jednak nie znalazłam wskazówek pomocnych w opisanej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 Podesłał Ci jakieś zdjęcia? dokumentację? Pakowałaś w to samo opakowanie w którym on przysłał? To był zwrot Smart ( bezpłatny)?
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie dostałam nic. Tak, towar został zapakowany dokładnie w takie samo opakowanie. Podczas rozmowy telefonicznej odmówiłam przyjęcia towaru ponownie, Sprzedawca stwierdził ze odeśle do mnie uszkodzony produkt i nie odda pieniędzy. Po tym powiedział ze w takim razie mogę go odebrać u niego w sklepie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 Otwórz dyskusję na Allegro - bo na razie to słowo przeciw słowu.
Czy to był Smart?
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający po skończonej rozmowie telefonicznej napisał do mnie wiadomość prywatną, w której nawiązał do ustawy ze to po mojej stronie leży odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionej rzeczy. Czy mimo tego powinnam otworzyć dyskusje Allegro czy skorzystać z formularza POK?
Nie był to zwrot Smart.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 Czyli fakt - Ty odpowiadasz za przesyłkę. Otówrz dyskusje tak czy inaczej - to nie kosztuje. Poproś o dowody. Napisz że było to TO SAMO opakowanie. I skoro było zniszczone dlaczego nie spisał protokołu.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście że powinieneś cały spór prowadzić przez Allegro.https://allegro.pl/dyskusje/nowa Po 14 dniach os zakupu masz prawo do rekompensaty POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Lew? Lew!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 Były tu już podobne tematy. Niektórzy sprzedawcy próbują oddać 1 zł po zwrocie, bo paczka rzekomo zniszczona. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i domagaj się wyjaśnień, dowodów, w przeciwnym razie zwrotu całej wpłaty. Po 24 godzinach poproś w sporze o pomoc Allegro.
Jeżeli nie otrzymasz zwrotu wpłaty, wystąp o jej zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Był tu niedawno wątek, w którym kupujący pieniądze z POK otrzymał w niemal takiej samej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje. Cała sytuacja jest dla mnie trochę wątpliwa, Sprzedający zmieniał ciagle wersje uszkodzeń produktu. Nie były to małe pieniądze, ale pomijając nawet to raczej nie zostawię sprawy w ten sposób. W takim razie skorzystam z POK i będę ubiegała się o zwrot pieniędzy.
Tak jak wspominałam szukałam podobnego tematu niestety nie udało mo się znaleźć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Był niedawno taki temat, kupujący zrobił zdjęcia odsyłanego towaru, opakowania, wszystko było w super stanie, a sprzedawca chciał mu oddać 1 zł i podesłał zdjęcia zniszczonej rzeczy, ale chyba innej, nie tej samej. Kupujący dosyć długo korespondował z Allegro w sprawie POK, ale pieniądze mu oddano.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz czytam informacje, że po zwrocie POK Sprzedający może domagać się ode mnie drogą sądową zwrotu kosztów oraz strat w wyniku zablokowanego konta. Czy to prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skąd ta informacja, od Allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało mi się tutaj znaleźć podobny temat i kilka osób to potwierdza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 A ty mu zablokujesz konto? Pisz wniosek nie przejmuj się sprzedawcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozpoczęłam dyskusję przez Allegro. Opisałam całą sytuację i dam znać co z tego wyniknie.
Dziękuję jeszcze raz za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@burzynska93 To sprzedawcy tak straszą, nie daj się nabrać 🙂 POK to sprawa między Tobą a Allegro. Jeśli sprzedawca będzie miał kłopoty w związku z POK, to sprawa między nim a Allegro. Nic Tobie nie zrobi 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
burzynska93 "Teraz czytam informacje, że po zwrocie POK Sprzedający może domagać się ode mnie drogą sądową zwrotu kosztów oraz strat w wyniku zablokowanego konta. Czy to prawda? "
Oczywiście ze może domagać od Pani drogą sądową zwrotu kosztów oraz strat w wyniku zablokowanego konta.😎
W wyniku niedbałego zapakowania przez Państwo paczki została uszkodzona cudza własność, czy Pani uważa ze sprzedawca ma obowiązek z własnej kiszeni pokryć straty wynikający z Pani działań??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Domagać się może, każdy się może wszystkiego domagać, tylko mało który kombinator w praktyce się domaga, a niemal każdy straszy. Podobno lipne pismo z nieistniejącej kancelarii pomaga. Oczywiście sprzedawca nie powinien nic oddać po zwrocie - ODDA!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z moich działań? Niestety nie zajmuję się przewożeniem i dostarczaniem przesyłek więc chyba nie bardzo 😁
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »