anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam towar a nie otrzymałam zwrotu pieniędzy

Sstarstuck
#7 Wielbiciel#

Już dwa tygodnie temu zwróciłam zakupiony towar. Od allegro otrzymałam wiadomość, że sprzedający zwrócił pieniądze i wkrótce trafią one na moje konto. Niestety do tej pory ani śladu. Co robić?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

Kiedy otrzymałaś od Allegro taki komunikat? Zwrot wpłaty od zlecenia zwrotu i tego komunikatu trwa 3 dni robocze.

oznacz moderatorów

Noliq5
#7 Wielbiciel#

Napisz do allegro o co chodzi?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sstarstuck Podaj mi proszę numer oferty lub przybliżoną datę zakupu, w którym dokonałaś zwrotu. Postaram się pomóc, ale muszę widzieć o jaką transakcję chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Sstarstuck
#7 Wielbiciel#

Zakupu dokonałam 13 stycznia u [edycja].

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sstarstuck Sprzedający poprawnie zlecił zwrot w naszym systemie, więc środki powinny być już na Twoim koncie. Sprawdź proszę pownownie historię swojego konta, z którego opłacałaś zakup, w okolicach 19.01.2021 r. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szda123
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ mam ten sam problem, 17.01.2021 zgłosiłem zwrot, 19.01.2021 otrzymałem wiadomość że sprzedający zwrócił pieniądze, a do tej pory ich jeszcze nie otrzymałem (9 dni)

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@szda123  a gdzie miały wrócić ?

Kupujący otrzyma zwrot środków:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

szda123
#7 Wielbiciel#

@kostas11 płatność za pomocą szybkiego przelewu, ten sam numer konta z którego płaciłem podawałem w formularzu zwrotu

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szda123 Podaj mi proszę numer oferty, której dotyczy ten zwrot lub datę tego zakupu. Postaram się to wyjaśnić. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szda123
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  data zakupu 9 sty 2021, 17:57. 

Zamówienie nr 92361b01-529b-11eb-a4fd-a94a35d37f1e
oznacz moderatorów

szda123
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ numer zwrotu 4ZLY/2021

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szda123 Dziękuję, sprawdziłam dokładnie kwestię Twojego zwrotu i mamy tutaj dokładnie taką samą sytuację jak wyżej, Sprzedający poprawnie zlecił zwrot w naszym systemie, więc pieniądze powinny być na Twoim rachunku. Sprawdź proszę dokładnie historię na swoim koncie w Banku Pocztowym, z którego opłacałeś zakup, w okolicach 19.01.2021. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

szda123
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ przepraszam za zamieszanie, to był jeden z nielicznych zakupów gdzie nie korzystałem ze swojego konta, 20.01 przelew dotarł. Inne konto wywnioskowałem po tym, że nie miałem przelewu wychodzącego na przelewy24.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szda123 Nie ma sprawy, cieszę się, że udało się wszystko wyjaśnić. Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości, pisz u nas śmiało 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Sstarstuck
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Wszystko się wyjaśniło. Zwrot był 22.01 po prostu nie otrzymałam potwierdzenia SMS z banku. 

oznacz moderatorów