Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony przeze mnie przedmiot został odesłany Sprzedawcy zgodnie z przysługującym prawem konsumenta (towar został odpakowany, okazało się że nie spełnia oczekiwań, odesłany w oryginalnym opakowaniu włącznie ze styropianem i kartonem). Wczoraj otrzymałam telefon od Sprzedawcy że towar jest uszkodzony. Najpierw zdecydował się zwrócić cześć środków, później zmienił zdanie i odmówił oddania pieniędzy? Co w takiej sytuacji? Jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu, a Sprzedawca nie upewnił się przy kurierze, że produkt jest cały (mimo ze wg informacji karton był pognieciony) cała wina spada na Kupującego? Szukałam podobnych tematów jednak nie znalazłam wskazówek pomocnych w opisanej sytuacji.
@burzynska93 zgodnie z prawem odbiorca przesyłki nie ważne czy kupujący czy sprzedający reguluje to prawo przewozowe ma obowiązek zbadać rzecz przy odbiorze a uszkodzenia niewidoczne z zewnątrz do 7 dni i spisać protokół szkody, skoro sprzedawca nie sprawdził i przyjął bez zastrzeżeń jego problem 😞 jeśli opakowanie jest uszkodzone i nie spisał od razu protokołu ma problem, powinien oddać Ci całą kasę 😉
Odbiorca ,nie ważne czy kupujący czy sprzedający nie ma obowiązku spisywania protokołu szkody.
@kostas11Protokół szkody jest zalecany i pomocny, ale nie jest obowiązkowy.