Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem sprzęt elektroniczny o wartości 550zł w zeszłą środę, sprzęt dotarł uszkodzony i sprzedający nie chce oddać pieniędzy ponieważ mówi że wydał ową kwotę. Co mogę w tej sytuacji zrobić? (oprócz czekania czternastu dni na złożenie wniosku do POK, czy jest możliwość zmniejszenia czasu oczekiwania na zlożenie wniosku POK?)
@Client:67987964, widzę, że w tej sprawie prowadzisz Dyskusję ze sprzedającym - zachęcam Cię do jej kontynuowania. W razie potrzeby lub gdybyś nie mógł porozumieć się ze sprzedającym, wezwij, proszę, pracownika Allegro.
Nic więcej nie zdziałam rozmawiając ze sprzedającym, pracownika allegro wzywałem już dwa razy.
@Client:67987964, najszybszą metodą na rozwiązanie tej sprawy jest kontynuowanie Dyskusji i proszenie o wypowiedź pracownika Allegro (nawet kilka razy).
No dobrze, to w takim razie wezwę po raz kolejny pracownika Allegro. Dziekuję bardzo za pomoc.
@Client:67987964 musisz się troszkę uzbroić w cierpliwość . Dyskusja trwa 14 dni , na jej końcówce otrzymasz od allegro propozycję złożenia wniosku o odszkodowanie do POK.