Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zapytać Was o opinie dotyczącą dalszej procedury. Kupiłem na allegro lokalnie towar w cenie niższej o 25% od rynkowej. Po zakupie aktywność sprzedawcy zaczęła budzić moje wątpliwości - zaczął wystawiać dużą ilość towarów po mocno zaniżonych cenach (50% wartości), które szybko sprzedawał. Uznałem, że po prostu nie otrzymam towaru i zwrócę się po zwrot z programu AP. Ku mojemu zdziwieniu po 5 dniach od zakupu została do mnie nadana przesyłka. Konto sprzedawcy zostało w międzyczasie zawieszone. Jestem wręcz pewny, że przesyłka nie zawiera mojego towaru - został nawet sprzedany 2 krotnie. I tu moje pytanie: jaka procedura będzie najbardziej porzystna i przysporzy mi najmniej siwych włosów? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Djdidzejek zakup od osoby prywatnej z lokalnie czyli za stan i paczke przejmujesz odpowiedzialność z chwilą nadania paczki przez sprzedawcę. Oznacza to że 1 prywatny sprzedawca nie musi zgadzać się na zwrot 2 jeśli nie odbierzesz paczki to wróci do nadawcy ale on może sobie jej nie odebrać bo to twój towar i sobie będziesz go po całej polsce szukał. Jesli podejrzewasz oszustwo to tylko odpakowanie z nakręceniem filmiku najlepiej wysylka paczkomat inpost bo maszyna ma wlasną kamerke plus odpakowywać ze świadkiem osobą trzecia niespokrewnioną albo 2 zeby na policję od razu zeznania były. Ty i tak będziesz musiał w dyskusji zgłosic reklamacje że nie dostałeś tego co trzeba i udowodnić że nie dostałeś bo tu słowo przeciwko słowu finalnie będzie dlatego sugeruję od razu zebranie dowodów
Odbiór paczki i nagrywanie całego procesu odbioru wraz z odpakowaniem przesyłki.
Wtedy ewentualna reklamacja na niezgodność towaru z umową.
Nie polecam nie odbierać przesyłki bo wtedy problemów może być jeszcze więcej.
@Djdidzejek Przy odbiorze udokumentuj to, jak towar będzie niezgodny z opisem to otwórz od razu dyskusję i złóż reklamację.
Cześć @Djdidzejek. Na ten moment nie będę w stanie wskazać najlepszych kroków, ponieważ to hipotetyczna sytuacja. Tutaj znajdziesz artykuł na temat procedur reklamacyjnych, w przypadku gdy otrzymany przedmiot będzie niezgodny z ofertą lub wadliwy.
Mam nadzieję, że nasza interwencja nie będzie konieczna, jednak jak zawsze - pozostajemy do dyspozycji.