Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@halagardag przypomnij mu , aczkolwiek Ustawodawca dał mu na to 14 dni
Witam. Poczekam,2 dni . Później zacznę korespondencję. Dzięki
Przypomnij grzecznie, jak nie pomoże załóż dyskusje. Wtedy szybciutko zwracają. Powinien zwrócić maksymalnie 2 tygodnie od kliknięcia na zwrot. Ale tu ze względu na darmową przymierzalnie nieraz jest zwrotów od groma, a obsługa zwrotu zajmuje tyle samo czasu co wysyłka. więc czasami nie wyrabiają. A niektórzy szczególnie w ciuchach regularnie o tym zapominają. Szczerze raz, nawet drugi nie wystawiam komentarza. Ale jak trzeci raz czekam 3 tygodnie i nic to już opinia adekwatna...
Dzięki za radę, skorzystam jeśli nie zrobi to w ciągu 2 dni. Pozdrawiam
@halagardag Cześć. 🙂 O które zamówienie chodzi? Możesz spróbować skontaktować się ze sprzedającym i poprosić o zwrot (chociaż generalnie ma na to jeszcze dwa dni).
Witam. Chodzi o zamówioną koszulkę Tommy Hilfiger męską polo rozmiar M ,od GoodFGH zakupioną w dniu 11.07. Paczka wysłana 12.07 a sprzedawca otrzymał 13,07 . i cisza. Poczekam 2 dni , dzięki. Pozdrawiam
Ciuchy to raczej sobie sam nie przypomni. Przynajmniej ja mam z nimi kiepskie doświadczenia. Zwykle wystarcza wysłanie wiadomości w stylu "przypominam o zwrocie, zaraz minie ustawowe 14 dni". Grzecznie, nie nachalnie i oddają. Cięższe przypadki dyskusja rozwiązuje. Byle w tygodniu, w godzinach pracy to działa w 5 min.
Dzięki za dobre rady, właśnie otrzymałam zwrot gotówki. Pozdrawiam 🤗