anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób wyłączyć czatbot Alina?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mac_Abra
#1 Nowicjusz#

Jak w temacie. Czatbot Alina przeszkadza zamiast pomagać, czyli NIE DZIAŁA JAK POWINNA i już mi się skończyła cierpliwość.

Jak wyłączyć, usunąć, zmienić ustawienia - ale najlepiej pozbyć się raz na zawsze. Nie pomaga, tylko przeszkadza, jest upierdliwa i denerwująca. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mac_Abra Dziękuję za Twoją opinię. Zapewniam, że ta usługa jest wciąż rozwijana, a kontakt Alliny z Wami wpływa na jej udoskonalanie. Z czasem odpowiedzi czatbota staną się bardziej precyzyjnie i odpowiadające Waszym potrzebom. Wyłączenie czatbota nie jest możliwe.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@nat_not  "Wyłączenie czatbota nie jest możliwe." 
To jest nieprawda. Albo celowo wprowadzasz użytkowników w błąd, albo jesteś niedouczona, albo zbyt leniwa żeby sprawdzić zanim udzielisz odpowiedzi. Każda z tych ewentualności świadczy o Twojej niekompetencji jako moderatorki forum. 

A przeklętego czatbota da się łatwo wyłączyć tu: 

https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/ustawienia-komunikacji 

Wystarczy odptaszkować to okienko. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości. Ten wątek został opublikowany na forum kupujących. 

Dziękuję Ci za opinię dotyczącą moich kompetencji. Na szczęście społeczność, jak sama nazwa wskazuje, jest zbiorem wielu użytkowników, którzy mają rozległą wiedzę na temat funkcjonowania Serwisu i zawsze można liczyć na ich pomoc, również wtedy, gdy przekazywane w wątkach informacje są niekompletne.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@nat_not 


@nat_not  napisał(a):

@glenmoranghie Podajesz możliwość wyłączenia chatbota, którą mają sprzedający w przypadku korespondencji prowadzonej z klientami przez Centrum Wiadomości.

 



 Nieprawda. Kupujący też mają taką możliwość o czym świadczą informacje dla KUPUJĄCYCH zamieszczone tutaj: 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowiedzi...

Stoi tam napisane jak byk: 
"Jeśli nie chcesz, aby nasz mechanizm udzielał Ci automatycznych odpowiedzi, wyłącz tę opcję w zakładceUstawienia komunikacji. "

Przypominam, że jest to informacja dla KUPUJĄCYCH.

Wynika z tego że mam rację, a Ty wprowadzasz użytkowników w błąd. Bo nie chciało Ci się sprawdzić mimo że informacje są dostępne a dotarcie do nich zajmuje kilkanaście sekund.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@glenmoranghie W porządku - przyznaję, popełniłam błąd. Dziękuję za zwrócenie uwagi i zamieszczenie wszystkich informacji. 

Edytowałam swoją wcześniejszą wypowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
CRE
#1 Nowicjusz#

Już samo pierwotne założenie, że chatbot będzie zatrzymywał wysyłanie wiadomości świadczy o poziomie wyobraźni pracowników allegro. Wiadomości allegro to funkcjonalnie odpowiednik maila a nie czatu na żywo. W takim wypadku klika się wyślij i zamyka okno, a wspaniały czatbot blokuje po cichu dostarczenie.

oznacz moderatorów
_lukas_m
#7 Wielbiciel#

Moja ważna wiadomość do sprzedawcy wisiała sobie u Alinki 🙂 To blokowanie wiadomości i ten spam to naprawdę głupie rozwiązanie. Może dla nowych użytkowników to jakaś pomoc, ale większość zwyczajnie irytuje. Dobrze, że jest opcja wyłączenia, bo znienawidziłbym wszystkie Aliny do reszty ...

oznacz moderatorów