Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie nie otrzymam zwrot za opłacone przesyłki
Zapłaciłem za towar razem z przesyłką 43,48 zł
ale jak chce anulować zamówienie ponieważ nie wysłał na czas i nadal nie wysłał a miało być na dzisiaj dostawa. dzisiaj w nocy wyjeżdżam i stąd nie mogę zostać na kilka dni dodatkowo.
to chce anulować zamówienie to mi 33,49 zł to gdzie jest moje 9,99 zł . mimo sprzedawca nawet nie wysłał na mój wskazany adres wiec należy mi zwrot całkowicie wraz opłata wysyłki
@Alios_SkY Widzę, że zwrot do zamówienia nr 4e32acc0-e8b2-11ed-878d-17a6f83be8a6 nie został jeszcze poprawnie zakończony, a kwota to 43, 48 zł. Proszę Cię o cierpliwość, kiedy płatność zostanie zlecona, otrzymasz wiadomość mailową w tej sprawie.
to które mam zaznaczyć zwrot sposób wysyłki
mimo ja nie mam towaru bo jest u sprzedawcy ?
@Alios_SkY zaznacz co Ci wygodniej, bo ten formularz jest do zgłaszania zwrotu 🙂
Ja ostatnio jak rezygnowałem przed wysyłką dostąpiłem przez formularz ale nie wybrałem sposobu wysyłki, sprzedawca dostaje odstąpienie a nie ma odesłania bo w sumie co masz odesłać jak nie masz towaru ?
Kliknij tylko zwracam towar i resztę pomiń, na maila dostaniesz potwierdzenie i prośbę o wybranie sposobu wysyłki i olej to 🙂
Najważniejsze to zrobienie zwrotu w zakładce "Moje zakupy", tam możesz zaznaczyć to co najbliższe prawdy a najlepiej >brak wysyłki na czas.