Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pewnie ten temat byl juz wiele razy powielany, co jesli kupilem uzywany "sprawny" produkt od sprzedajacego I po 2 miesiacach od zakupu mialem okazje go przetestowac I nie reaguje na nic, musial byc uszkodzony juz przed wysylka. Czy moge roscic jakies prawa do chociazby czesciowego zwrotu czy juz zupelnie nic nie moge zrobic?
Masz prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Złóż pisemną reklamację z tytułu rękojmi, opisz wady, zapytaj sprzedawcę pod jaki adres odesłać przedmiot. Jeśli będzie problem z nawiązaniem kontaktu lub odmowa rozpatrzenia reklamacji, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ponownie złóż reklamację i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
W przypadku naprawy, wymiany i zwrotu wpłaty, sprzedawca powinien też oddać Ci koszt odesłania towaru.
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@Client:44807811 Reklamacja w ramach rękojmi.