anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wadliwy towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44807811
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Pewnie ten temat byl juz wiele razy powielany, co jesli kupilem uzywany "sprawny" produkt od sprzedajacego I po 2 miesiacach od zakupu mialem okazje go przetestowac I nie reaguje na nic, musial byc uszkodzony juz przed wysylka. Czy moge roscic jakies prawa do chociazby czesciowego zwrotu czy juz zupelnie nic nie moge zrobic?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

Masz prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Złóż pisemną reklamację z tytułu rękojmi, opisz wady, zapytaj sprzedawcę pod jaki adres odesłać przedmiot. Jeśli będzie problem z nawiązaniem kontaktu lub odmowa rozpatrzenia reklamacji, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ponownie złóż reklamację i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

W przypadku naprawy, wymiany i zwrotu wpłaty, sprzedawca powinien też oddać Ci koszt odesłania towaru.

Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:44807811 Reklamacja w ramach rękojmi.

oznacz moderatorów