Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W wyniku wystawienia negatywnej oceny sprzedajacemu za obsluge - z powodu ociagania sie z oddaniem srodkow za zwrocony towar - otrzymalam nastepujaca wiadomosc "motywujaca" do usuniecia oceny:
"Wzywamy Pania do natychmiastowego usunięcia negatywnej oceny w serwisie Allegro dla transakcji numer (...), gdyż w wystawionej ocenie bezpodstawnie godzi Pani w nasze dobre imię. Wystawiona przez Panią ocena jest pomówieniem, więc przypominamy, że takie Pani działanie podlega odpowiedzialności z art.212 Kodeksu Karnego oraz odpowiedzialności odszkodowawczej za wszelkie starty, zarówno finansowe jak i straty wizerunkowe, poniesione przez naszą firmę spowodowane wystawioną przez Panią bezpodstawną oceną negatywną, gdyż na pomawianie nas nie pozwolimy. Wystawiona przez Panią ocena jest niezgodna z faktycznym przebiegiem Pani transakcji przez co stanowi pomówienie i narusza nasze dobra osobiste. Transakcję miała Pani zrealizowaną natychmiastowo i zgodnie z ofertą w terminach w niej określonych. Kontaktu mailowego z nami nie podejmowała Pani absolutnie żadnego, a odpowiedzi w prowadzonej dyskusji miała Pani również natychmiastowe. Realizacja Pani odstąpienia od umowy przeprowadzona była zgodnie z zasadami i otrzymała Pani zwrot płatności zgodnie z zasadami i w ustawowym terminie. Wszystkie etapy Pani transakcji są przeprowadzone z naszej strony zgodnie z zasadami i są po naszej stronie bardzo dokładnie udokumentowane. Nie ma Pani absolutnie żadnych podstaw do negatywnego oceniania naszej firmy w związku z powyższym wzywamy do natychmiastowego usunięcia tej oceny, w przeciwnym wypadku wystąpimy przeciwko Pani na drogę prawną w związku z bezprawnym naruszeniem przez Panią naszych dóbr osobistych.
Wzywamy do natychmiastowego usunięcia tej oceny, w przeciwnym wypadku wystąpimy przeciwko Pani na drogę sądową również o naprawienie przez Panią wszelkich szkód wyrządzonych wystawioną przez Panią bezpodstawną oceną negatywną, w tym strat w sprzedaży od dnia 26 stycznia 2022 wraz z ustawowymi odsetkami.
Z poważaniem
Zespół [edycja]"
@Client:38945172 To typowy gotowiec wysyłany wszystkim kupującym w celu zastraszenia, aby klient usunął negatywny komentarz. Co jakiś czas pojawia się tutaj ten temat. Sprzedawcy ściągają takie wzory pism z netu i zwyczajnie zastraszają, ale nikt tu jeszcze nie napisał, że wygrał proces o komentarz z kupującym i żaden kupujący nie napisał, że taki proces przegrał. Po prostu sprzedawcy nie chodzą z tym do sądu, ponieważ wiedzą, że ponieśliby tylko koszty.
Jeżeli w Twoim komentarzu napisałaś prawdę, absolutnie nic Ci nie grozi i na straszeniu się skończy, jak zwykle. Co innego, gdyby były tam kłamstwa, pomówienia, bezpodstawne oskarżenia. Komentarze negatywne są po to, aby ostrzegać innych kupujących przed problemami. Zgodnie z regulaminem, masz prawo do subiektywnej oceny transakcji. Nie usuwaj komentarza.
Ps. Teraz widzę, że w komentarzu nie ma treści, są tylko gwiazdki, więc tym bardziej nic Ci nie grozi. To tylko zastraszanie. Ten sprzedawca prawdopodobnie miałby znacznie niższy procent pozytywnych komentarzy, gdyby nie rozsyłał takich pism.
@Client:38945172 jeśli ocena była zgodna z prawdą niczym się nie martw , to typowe zachowanie niektórych sprzedawców szczególnie mających problemy z jakością sprzedaży . Zwyczajnie zignoruj tą wiadomość i zapomnij .
Mysle podobnie. Dziekuje za wsparcie.
Jeśli jednak twoja ocena nie była zgodna z prawdą lub była bezpodstawna to masz się jednak czym martwić. To, że ktoś tu jeszcze czegoś nie napisał wcale nie oznacza, że takie procesy się nie toczą. Sprzedawca przez specjalizującą się w tym kancelarię po prostu kieruje sprawę do sądu, bo są kancelarie, które dokładnie w tym dziale się specjalizują i na tym zarabiają, tak samo jak kancelarie zajmujące się odszkodowaniami z ubezpieczeń, których w necie pełno, a koszt założenia takiej sprawy to 300zł wiec wcale nie jest dla sprzedawcy jakiś przerażający w skali utraconych przychodów po spadku trafności, a tym samym spadku sprzedaży po ocenie negatywnej.
Z tego co czytam to Twoja ocena negatywna była wystawiona jak piszesz "z powodu ociagania sie z oddaniem srodkow" natomiast z kolei w zacytowanej tu wiadomości sprzedawcy czytam "otrzymała Pani zwrot płatności zgodnie z zasadami i w ustawowym terminie" zatem jedno przeczy drugiemu, a nie przypuszczam aby sprzedawca nie potrafił udowodnić zwrotu środków w terminie i pisał to bezpodstawnie. Zastanów się czy Twoja ocena nie jest po prostu formą jakiejś zemsty na sprzedawcy, a nie realną oceną oddającą stan faktyczny, bo niestety tak to wygląda.
Sprzedawca pewnie zwlekał ze zwrotem ale trzymał się obowiązujących go terminów to tak jak większość z nas opłaty za cokolwiek robi dopiero w ostatnich dniach przed mijającym terminem .
Aby w ogóle mówić o zwlekaniu przez sprzedawcę termin zwrotu środków musiałby zostać przez niego przekroczony. Jeśli termin zwrotu środków nie został przekroczony przez sprzedawcę to nie ma absolutnie żadnego zwlekania.
Zgodnie z definicją zwlekanie to "niewykonanie w terminie oznaczonym przez umowę lub ustawę pewnej czynności, do której się jest prawnie zobowiązanym".
Zatem jeśli sprzedawca wykonał zwrot w terminie to nie ma z jego strony żadnego zwlekania.
Czy sprzedawca zatem dokonał zwrotu środków w terminie i ocena negatywna jest w tej sytuacji czystą złośliwością @Client:38945172 ?