anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiadomość do sprzedającego w formularzu ginie

szarly
#7 Wielbiciel#

Witam,

czy ktoś zwrócił na to uwagę?

Przy płatności "zbiorczej" - do więcej niż jednego sprzedającego - każdy ze sprzedających ma "swoje" okienko, w której można przesłać wiadomość (np. wybrany kolor czy wzór).

Okazuje się, że te wiadomości (przyjamniej w moim przypadku) nie są wysyłane.

Za pierwszym razem myślałem, że to ja coś zepsułem, ale przy kolejnej próbie dziś zwróciłem na to uwagę - i sprzedający otrzymał puste pole zamiast wiadomości.

To się nie zdarza, gdy płacę pojedynczo - każdemu sprzedającemu osobno.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@szarly W takiej sytuacji wiadomości wysyłaj mailem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szarly czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym widać, że Sprzedający otrzymał pustą wiadomość? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szarly
#7 Wielbiciel#

Jasne, poniżej.

Mam 100% pewności, że w formularzu przy wyborze wysyłki wpisywałem wiadomość - już wcześniej miałem podobną sytuację, kiedy inny sprzedający mailowo zwrócił się do mnie z prośbą o wybór koloru i już wtedy wydawało mi się, że wpisywałem w formularz - dlatego tym razem zwróciłem na to uwagę.

Zrzutu ekranu z wpisaną wiadomością nie mam - bo to znika po zakupie.

WIadomość_do_sprzedającego.jpg

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@szarly "Zrzutu ekranu z wpisaną wiadomością nie mam - bo to znika po zakupie." - powinieneś mieć tę wiadomość w mejlu informującym o wyborze sposobu zapłaty i dostawy.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

aga-s8
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Niestety ja również mam ten problem prz zakupie więcej niż jednej rzeczy  i płatności zbiorczej, wiadomość do sprzedającego otrzymał tylko jeden ze sprzedawców. W okienku drugiego widnieje informacja brak wiadomości. 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aga-s8 @szarly sprawdziłam to, jednak w naszym systemie wygląda to tak jakbyście nie przesłali tych wiadomości. Nie mamy możliwości sprawdzenia czy wiadomości zostały wysłane, dlatego jeżeli będziecie robić zakupy u więcej, niż jednego sprzedawcy, to najlepiej tak jak radził @xyz96 wysłać wiadomość mailem na wszelki wypadek. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów