Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czy ktoś zwrócił na to uwagę?
Przy płatności "zbiorczej" - do więcej niż jednego sprzedającego - każdy ze sprzedających ma "swoje" okienko, w której można przesłać wiadomość (np. wybrany kolor czy wzór).
Okazuje się, że te wiadomości (przyjamniej w moim przypadku) nie są wysyłane.
Za pierwszym razem myślałem, że to ja coś zepsułem, ale przy kolejnej próbie dziś zwróciłem na to uwagę - i sprzedający otrzymał puste pole zamiast wiadomości.
To się nie zdarza, gdy płacę pojedynczo - każdemu sprzedającemu osobno.
@szarly W takiej sytuacji wiadomości wysyłaj mailem.
@szarly czy możesz przesłać zrzut ekranu, na którym widać, że Sprzedający otrzymał pustą wiadomość?
Jasne, poniżej.
Mam 100% pewności, że w formularzu przy wyborze wysyłki wpisywałem wiadomość - już wcześniej miałem podobną sytuację, kiedy inny sprzedający mailowo zwrócił się do mnie z prośbą o wybór koloru i już wtedy wydawało mi się, że wpisywałem w formularz - dlatego tym razem zwróciłem na to uwagę.
Zrzutu ekranu z wpisaną wiadomością nie mam - bo to znika po zakupie.
@szarly "Zrzutu ekranu z wpisaną wiadomością nie mam - bo to znika po zakupie." - powinieneś mieć tę wiadomość w mejlu informującym o wyborze sposobu zapłaty i dostawy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dzień dobry. Niestety ja również mam ten problem prz zakupie więcej niż jednej rzeczy i płatności zbiorczej, wiadomość do sprzedającego otrzymał tylko jeden ze sprzedawców. W okienku drugiego widnieje informacja brak wiadomości.
@aga-s8 @szarly sprawdziłam to, jednak w naszym systemie wygląda to tak jakbyście nie przesłali tych wiadomości. Nie mamy możliwości sprawdzenia czy wiadomości zostały wysłane, dlatego jeżeli będziecie robić zakupy u więcej, niż jednego sprzedawcy, to najlepiej tak jak radził @xyz96 wysłać wiadomość mailem na wszelki wypadek.