Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Cześć, zauważyłem, że od pewnego czasu widget wyświetlający status zamówień nie aktualizuje się. Pokazuje, że jestem offline albo jakiś ostatni status przesyłki sprzed długiego czasu. Po restarcie telefonu pokazuje bieżący status przesyłek, ale później się już nie aktualizuje i mimo, że paczka została np. odebrana, to widget nadal wyświetla np. że paczka została opłacona. Ponowne zainstalowanie aplikacji nic nie zmieniło.
iOS 17.5.1
Proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie!
@Client:38534509 czy możesz przesłać nam zrzut całego ekranu na którym będzie widać, że jesteś połączony z siecią?
Proszę
@Client:38534509 Proszę, upewnij się, że masz zainstalowaną aktualną wersję aplikacji oraz zaktualizowany system operacyjny na telefonie i daj znać, czy to pomogło. 🙂
System i iOS są aktualne, już wcześniej robiłem reinstall apki i nie pomogło.
Tak, taki widok też miewam. Czyli nie tylko u mnie jest problem...
@Client:38534509 @kostas11 Dziękuję wam za informacje! Przekazałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z informacją.
Dzięki, czekamy na informacje 🙂
@Client:38534509 @kostas11 Do weryfikacji potrzebuję zrzutów całego ekranu oraz przykładów zamówień, których dotyczy problem.
Przykład zamówień - wystarczy screen czy jakieś konkretne dane? Nr zamówienia itp?
@w_kiwi @_HolaOla_ proszę bardzo 🙂
45626da0-2bdd-11ef-bf17-55dcc9eb3b1b
6ff80740-2af3-11ef-89a9-b3ba18b0769d
4a571950-2a7f-11ef-bf17-55dcc9eb3b1b
Czy udało się coś ustalić? 🙂
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
75e7a350-2d3b-11ef-bf17-55dcc9eb3b1b
dca03d50-2fc0-11ef-ad37-070698427676
6c13c8a0-2808-11ef-aa37-53a2a38a272
@Client:38534509 @kostas11 nie mamy jeszcze odpowiedzi od Działu technicznego. Przypomniałam się w tej sprawie i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@la_nika mi się pojawił ale zaciął się na jednej przesyłce, że do odebrania a już dawno odebrana 😞
@kostas11 @Client:38534509 otrzymałam odpowiedź, że wraz z nową aktualizacją (wersja 7.77.0)
problem nie będzie występował.