Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam przedwczoraj paczkę dzisiaj chcę ją zwrócić bo nie jest zepsuta a sprzedający każe mi na własny koszt i tylko jest taka opcja żeby zaznaczyć własny koszt
@Client:106664639 na Twoim koncie nie ma zamówienia z przedwczoraj, są natomiast zakupy z 13.02., więc to jeśli o nie chodzi, podaj mi proszę dokładny numer lub link do oferty, o którą chodzi.
widocznie nie spełniała warunków smart. Czytałaś ofertę i warunki zwrotow przed zakupem?
Zgodnie z przepisami koszt zwrotu przy odstąpieniu od umowy pokrywa kupujący.
@Client:106664639 Zamawiasz coś i zwracasz, bo chcesz naciągnąć sprzedającego na koszty?
Spełniasz warunki do darmowego zwrotu, daj link do oferty.
Ogólnie zawsze sprawdzaj, czy oferta ma SMART w ofercie. wtedy będziesz zawsze mógł za darmo zwrócić przedmioty.