
tlenkowa
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2021
06:03
Witam. Chciałam zmienić adres dostawy na inny w Ruchu i nie pokazuje mi takiej opcji. Czy to oznacza, że jak raz zaznaczyłam wybrany Ruch to już nie można tego zmienić?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2021
06:41
@tlenkowa powinno dać się to zrobić przy każdym zakupie. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę (pamięć podręczna, ciasteczka) lub zalogować się w trybie incognito. Ewentualnie spróbuj innej przeglądarki.
Adresy wysyłek możesz zobaczyć tu
oznacz moderatorów