anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, nie mogę płacić przez wybranie banku bnp paribas w wersji goonline biznes

rob3111
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rob3111 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie bezpośrednio z bankiem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

rob3111
#1 Nowicjusz#

Tak kontaktowałem się i powiedzieli mi że to jest zblokowanie z waszej strony.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rob3111 Spośród dostępnych form płatności możesz wybrać swój bank i następnie jesteś przekierowywany na jego stronę, żeby dokonać płatności. Jeśli logowanie do preferowanego serwisu w ramach Twojej umowy nie jest możliwe, nie pomożemy. To kwestia, którą powinieneś wyjaśnić bezpośrednio z bankiem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:47495044
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem, wcześniej po wybraniu banku BNP Paribas można było wybrać prywatne konto GOonline bądź GOonline Biznes, a teraz nie ma wyboru i od razu jest GOonline prywatne. 

oznacz moderatorów