anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam poniżej w szczegółach podaję szczegóły zamówienia. Nie mam ani olejku ani zwrotu kosztów.

Client:36563306
#7 Wielbiciel#
Witaj Marcin, 
dziękuję za zaufanie i złożenie zamówienia w sklepie Yundō. Poniżej przedstawiam informacje podane przy zakupie:
 
1x: Olejek Lawendowy Eteryczny 50ml | Naturalny Yundo (8284950051)
40.00 zł
Dostawa: Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch 8.00 zł
Całkowita wartość zamówienia: 48.00 zł
Płatność: Przelewy24  

Adres wysyłki: 
[edycja]
 
 
O wszystkich zmianach statusu zamówienia poinformuję Państwa w kolejnych mailach.
W razie pytań zachęcam do kontaktu.
 
Pozdrawiam serdecznie
[edycja]
Yundō
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:36563306 a kiedy zakup i ile sprzedawca podał w czas wysyłki ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kostas11  Sprzedawca raczej niezbyt solidny co widać gołym okiem 😊

https://allegro.pl/uzytkownik/Yundo/oceny?recommend=false&page=1

_____________
Kama
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:36563306 Dyskusję otwórz, zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36563306 Nie widzę tych zakupów na koncie, z którego piszesz. Czy kupiłeś bez rejestracji lub z innego konta? Kontaktowałeś się już ze sprzedającym w tej sprawie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:36563306
#7 Wielbiciel#

sprzedający nie reaguje na wiadomości

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:36563306 Jeżeli minęło 14 dni od zakupu, możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

Client:36563306
#7 Wielbiciel#

a jeżeli zakup nie był zrobiony przez konto tylko bez rejestracji co w takim przypadku

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36563306 Podaj mi datę i godzinę tego zakupu. Jest dostępna w powiadomieniu. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:36563306
#7 Wielbiciel#

29.12.2020  godz. 8.54

oznacz moderatorów