anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego podczas zakupu nie jestem kierowana na stronę banku?

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Witam. Dzisiaj próbowałem dokonać zakupu 3 razy (2 razy przez telefon i raz przez laptopa) i allegro nie przekierowuje mnie na stronę banku BNP Paribas abym mógł opłacił zakup tylko od razu dalej i jest że zakupu w toku.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:103938429. Czy ten sam problem występuje po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki?  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Do tej pory nigdy nie było problemu, zawsze byłam zalogowana w przeglądarce

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103938429, sprawdź po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito/trybie prywatnym.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Jestem zalogowana cały czas jako prywatnie i nic to nie daje problem jest ten sam

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103938429, skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Ok. Czekam

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103938429, nie udało nam się odtworzyć tego błędu. Spróbuj ponownie i daj znać, czy już jest w porządku.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem ma mąż na swoim koncie i z tym samym bankiem więc tych problemów ma wiele osób nie tyko ja konkretnie BNP Paribas 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103938429, otrzymałam potwierdzenie, że problem już nie powinien występować. Proszę, sprawdź to również u siebie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103938429
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc i rozwiązanie problemu wszystko już działa. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów