anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Współpraca Allegro z UPS (Allegro One Box)

forbloog
#7 Wielbiciel#

Witam.

Mama nadzieję, że czyta to ktoś z "mocą sprawczą" z Allegro...

Chwilę temu uruchomiliście usługę Allegro One Box. Super, fajnie że się rozwijacie. Ale jaki to postęp skoro oddajecie kupującym niedopracowane narzędzie?
Banalna sprawa, przykład z własnej autopji:

Jako formę dostawy wybrałem właśnie Allegro One Box (zielony paczkomat). Pomyślałem: "a spróbuję, zobaczę). Pierwszy i ostatni raz.

Przesyłkę (wg. Waszego opisu usługi) miałem otrzymać na drugi dzień. Tak się nie stało, więc kontaktuję się z Wami w tej sprawie. W odpowiedzi uzyskuję informację, że przy tej (WASZEJ!) formie dostawy tak na prawdę Wy nie jesteście w stanie sprawdzić co się dzieje z przesyłką, ani gdzie znajduje się przesyłka która nie dociera do odbiorcy na czas. Jedyną istotna informację jaką otrzymałem od Was w tej sprawie było to, że przewoźnikiem w Waszej formie dostawy (Allegro One Box) jest firma kurierska UPS. Dzwonię do UPS gdzie dowiaduję się, że pracownik infolinii również nie jest w stanie sprawdzić jak wyglądają szczegóły dostawy przesyłki, ponieważ numer przesyłki który widnieje w szczegółach zakupu na Allegro w zakładce "kupione" jest (najwyraźniej) tylko do Waszego użytku wewnętrznego skoro firma przewozowa z którą podjęliście współpracę nie jest w stanie po tym numerze zlokalizować przesyłki, przez co kupujący musi skontaktować się ze sprzedającym, aby ten podał kupującemu numer trackingowy przesyłki, który nadaje UPS, bo tylko po tym numerze konsultant infolinii UPS jest w stanie zlokalizować przesyłkę.
Wynikiem Waszego zaniedbania, niedopatrzenia, niedopracowania, czy jak tam to sobie nazwiecie, jest stracony czas kupującego na ogarnięcie we własnym zakresie FAKTYCZNEGO I POTRZEBNEGO, chociażby w w.w. sytuacji, numeru listu przewozowego przesyłki, gdzie kupujący powinien mieć do niego dostęp w przeciągu kilku kliknięć myszką, tak jak jest to w przypadku wyboru InPostu jako formy dostawy.

Dopóki nie dopracujecie tego problemu będę dawał zarobić InPostowi, a Waszą formę dostawy będę serdecznie odradzał.


oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@forbloog Zgodnie z prawem za przesyłkę względem Ciebie odpowiada SPRZEDAWCA do czasu, aż ją otrzymasz. Nie Allegro, nie przewoźnik, więc jemu zgłaszaj wszelkie nieprawidłowości. W przypadku problemów z odebraniem towaru możesz się od sprzedawcy domagać ponownej, skutecznej dostawy do wybranego przez Ciebie punktu bez żadnych dopłat lub zwrotu wszelkich kosztów.

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

forbloog
#7 Wielbiciel#

W tym przypadku nie ma dla mnie znaczenia która ze stron ponosi odpowiedzialność za przesyłkę. 

Sęk w tym że allegro nie udostępnia użytecznego numeru przesyłki dzięki któremu możesz śledzić drogę przesyłki, tak jak jest to w przypadku przesyłek InPost, tylko jakiś swój, nazwijmy go, wewnętrznym który Tobie do niczego się nie przydaje.

W tym wypadku żeby śledzić trase przesyłki musisz skontaktować się ze sprzedający żeby podał Ci numer trackingowy UPS. Tak nie powinno być. Allegro od razu powinno zadbać żeby w szczegółach zakupu widniał numer przesyłki dzięki któremu po wpisaniu go na stronie przewoźnika widzisz co się dzieje z przesyłką i gdzie się znajduje.

oznacz moderatorów

forbloog
#7 Wielbiciel#

Proszę przeczytać tresc mojego posta ze zrozumieniem 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@forbloog Bardzo mi przykro, że nie jesteś zadowolony z dostawy do Allegro One Box, ale jednocześnie dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją opinią na ten temat. Informacje zwrotne od Kupujących są dla nas bardzo cenne, dlatego przekazałam już Twoją wiadomość do właściwych osób.  Chciałabym jednak zapytać w jakiej dokładnie formie kontaktowałeś się z nami w sprawie tej przesyłki? Korzystałeś z dedykowanej infolinii czy innego kanału kontaktu z nami? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

forbloog
#7 Wielbiciel#

Jako formę kontaktu z Państwem w tej sprawie wybrałem czat.

oznacz moderatorów

Burzynski_Glany
#7 Wielbiciel#

Proszę o sprawdzenie co się dzieje z tą przesyłką one box ALE000036F4BF70 oraz o informację jak reklamować zbyt długi czas dostawy. Klient założył dyskusję a ja nie wie co mu odpowiedzieć.

Pilne

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Przesyłke w/w metodą mialem otrzymac w poniedzialek. Przyszla dzisiaj (wtorek).

No bez przesady....nie bede zawracal komus **piiip** z powodu jedno/dwudniowego poślizgu. Bez przesady.... 😮

oznacz moderatorów

BabylonV
#8 Zapaleniec#

Tracking wskazuje, że paczka została dziś umieszczona w automacie:
Umieszczona w APM 2022-10-25 14:45
https://furgonetka.pl/zlokalizuj/ALE000036F4BF70

Osobiście nie mam przekonania do zielonych automatów Allegro.

oznacz moderatorów