anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły status paczki

robert3217
#7 Wielbiciel#

Witam. 

Zakupiłem przedmiot, dotarł już kilka dni temu, ale nadal mam w profilu "w przygotowaniu". Przez to nie mogę zrobić zwrotu. Co robić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@robert3217 czy mogę poprosić Cię o numer zamówienie, którego to dotyczy?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

robert3217
#7 Wielbiciel#

Nie wiem gdzie znajduje się ten nr, mam tylko nr przesyłki 696100017267400010423143

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@robert3217 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/czym-jest-numer-zamowienia-i-dlaczego-...

Gdzie znaleźć numer zamówienia

Numer zamówienia znajdziesz:

  • w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy
  • w powiadomieniu mailowym, które dostajesz od nas po każdym zakupie.
Numer zamówienia w zakładce Kupione

Znajdź wybrane zamówienie i kliknij [Szczegóły zakupu]:

kostas11_0-1666620510677.png

 

Numer zamówienia znajdziesz obok swoich danych:

kostas11_1-1666620510687.png

 

Numer zamówienia w powiadomieniu po zakupie

kostas11_2-1666620510682.png

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

robert3217
#7 Wielbiciel#

Ani w mailu, ani w aplikacji w szczegółach zakupu nie ma nigdzie numeru zamówienia. 

Screenshot_2022-10-24-16-17-54-280_pl.allegro.jpg

Screenshot_2022-10-24-16-17-40-284_pl.allegro.jpg

Screenshot_2022-10-24-16-17-46-419_pl.allegro.jpg

  

Screenshot_2022-10-24-16-16-15-522_com.google.android.gm.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@robert3217 dziękuję , odnalazłam to zamówienie! A co się dzieje gdy klikasz "zwróć część lub całość zakupu"?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

robert3217
#7 Wielbiciel#

Wyskkauje ikonka ładowania i nic się dalej nie dzieje 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robert3217, zweryfikuję to. Wrócę do Ciebie z informacją zwrotną.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

robert3217
#7 Wielbiciel#

@mr_oma@la_nika coś wiadomo?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robert3217, spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

robert3217
#7 Wielbiciel#

D

Screenshot_2022-10-25-17-05-43-906_com.android.vending.jpg

ziekuje za pomoc, teraz nie mogę zainstalować aplikacji 😳

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robert3217, z tego, co widzę, Twoje urządzenie nie spełnia norm technicznych nowej wersji aplikacji. W takiej sytuacji najlepiej zwrócić to zamówienie poprzez przeglądarkę.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mr_oma to jest ten sam problem co tu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nie-aktualizuj%C4%85ce-si%C4%99-statusy-po... tylko od strony kupującego, mam to samo dziś nadana paczka Pocztex w drodze a w systemie jako kupujący mam w przygotowaniu i się nie aktualizuje, do kiedy nie naprawicie połączenia i aktualizacji z przewoźnikami a do inposta też zgłaszali @robert3217 nie dokona zwrotu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów