Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłem przedmiot, dotarł już kilka dni temu, ale nadal mam w profilu "w przygotowaniu". Przez to nie mogę zrobić zwrotu. Co robić?
@robert3217 czy mogę poprosić Cię o numer zamówienie, którego to dotyczy?
Nie wiem gdzie znajduje się ten nr, mam tylko nr przesyłki 696100017267400010423143
Numer zamówienia znajdziesz:
Znajdź wybrane zamówienie i kliknij [Szczegóły zakupu]:
Numer zamówienia znajdziesz obok swoich danych:
Ani w mailu, ani w aplikacji w szczegółach zakupu nie ma nigdzie numeru zamówienia.
@robert3217 dziękuję , odnalazłam to zamówienie! A co się dzieje gdy klikasz "zwróć część lub całość zakupu"?
Wyskkauje ikonka ładowania i nic się dalej nie dzieje
@robert3217, zweryfikuję to. Wrócę do Ciebie z informacją zwrotną.
@robert3217, spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie aplikację.
D
ziekuje za pomoc, teraz nie mogę zainstalować aplikacji 😳
@robert3217, z tego, co widzę, Twoje urządzenie nie spełnia norm technicznych nowej wersji aplikacji. W takiej sytuacji najlepiej zwrócić to zamówienie poprzez przeglądarkę.
@mr_oma to jest ten sam problem co tu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nie-aktualizuj%C4%85ce-si%C4%99-statusy-po... tylko od strony kupującego, mam to samo dziś nadana paczka Pocztex w drodze a w systemie jako kupujący mam w przygotowaniu i się nie aktualizuje, do kiedy nie naprawicie połączenia i aktualizacji z przewoźnikami a do inposta też zgłaszali @robert3217 nie dokona zwrotu 😞