Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem żel wybielający z karty podarunkowej, wszytko przeszło poprawienie lecz gdy już zapłaciłem za kuriera płatność została wstrzymana, oraz otrzymałem maila ze produkt idzie z poza uni europejskiej. Jak można rozwiązać ta sytuację aby uzyskać produkt aby nie przepadła mi Karta podarunkowa
@Client:98976921 czy pobrało z Twojego konta bankowego płatność za dostawę? Czy masz informację o blokadzie przy tej kwocie?
Jest jakby status oczekiwanie na płatność
@Client:98976921 anulowałam płatność, do której przypisana była karta podarunkowa. Spróbuj proszę ponowić płatność (możesz to zrobić w zakładce Moje zakupy). Karta podarunkowa podstawi się podczas składania zamówienia, po opłaceniu kosztów dostawy - pamiętaj żeby wrócić na naszą stronę. Daj znać, czy udało się opłacić zakup. 😊