Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj chciałem zwrócić zakupiony towar, po przejściu do zakładki moje zakupy, następnie szczegóły zakupu zauważyłem, że nie mogę zwrócić towaru. Sprzedawca na aukcji ma włączoną możliwość zwrotu do 14 dni. Zrzut ekranu poniżej
Mam dokładnie ten sam problem. Towar otrzymany 30.03.2022, opcja zwrotu wyszarzona.
@Krystek59_2007 @mariuszko22 @LEW433 @LEW433 @DanielW21 @komis-bell
Zespół techniczny przygląda się tej sprawie. Proszę Was o sprawdzenie czy w tej chwili problem nadal występuje.
U mnie jest Ok.
U mnie również jest już Ok.
@nat_not Jest ok.
@komis-bell @Krystek59_2007 @LEW433 Dziękuję. Mam nadzieję, że problem nie będzie się powtarzał.
Przepraszamy za wcześniejsze nieprawidłowości.
Chce zwrócić zakupiony towar. Mam na to 14 dni. Niestety na allegro zniknęła ta opcja. Co mam teraz zrobić?
@n-lafayette jeśli był to zakup od firmy nie są to produkty wyłączone oraz nie minęło 14 dni od odbioru, napisać odstąpienie wzór jest w ustawie konsumenckiej, spakować i odesłać na adres zwrotów 🙂
Nie po to kupuję na Allegro z opcją darmowego zwrotu żeby się bawić w pisma i wysyłanie na własny koszt. To jest usługa za którą się płaci w ramach Smart-a więc nie rozumiem dlaczego nie mogę z niej skorzystać
@KarwanK autor wątku nie pisał nic o zwrocie smart, tylko że nie może zgłosić zwrotu przez allegro a to nie jest obowiązek żeby zwrot był skuteczny !!!
To jest usługa za którą się płaci w ramach Smart-a raczej za ten luksus płaci się w droższych produktach 😉
Przepraszam, oczywiście mój błąd, że nie napisałam o usłudze Smart. Posiadam allegro Smart i zawsze tak zwracam.
Zawrót zakupów zrobionych poprzez usługę allegro Smart został przywrócony.