Wydłużony czas dostawy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłam łóżko. Na aukcji była informacja, że czas na realizację to 16dni roboczych. Miałam dostać łóżko 1.03. Dziś sama zadzwoniłam (bo sprzedawca nie raczył) i dowiedziałam się, że dostanę zamówienie dopiero na koniec następnego tygodnia, czyli wychodzi, że maksymalnie nawet 9dni roboczych będzie opóźniona realzacja. Co mogę zrobić? Nie chcę anulować zakupu i czekać kolejny miesiąc kupując u innego sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli nie chcesz anulować to czekaj, nie ma innego wyjścia.
Jeśli jednak chcesz anulować, wyślij sprzedawcy mailem odstąpienie od umowy ze względu na przekroczenie czasu dostawy podanego w aukcji. Powołaj się na art. 5431 Kc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dariailona1 Skoro nie chcesz anulować musisz czekać. Możesz napisać sprzedawcy , ze twoje oczekiwanie wpływa na Twoją ocenę którą wystawisz, a z dnia na dzień gwiazdki gasną 😉 😄
To może wszystko przyspieszyć 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak też mu powiedziałam, jednak to ja nie mam na czym spać 😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dariailona1 Czasem tak bywa, może faktycznie nie z winy samego sprzedawcy, ale on może się domagać rekompensat od tego od którego zamawia to łózko lub tego co zawinił z opóźnieniem terminu 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z meblami tak często bywa że produkcja nie nadąża i nie tylko w sprzedaży internetowej ale i w sklepach stacjonarnych .Sam pół roku temu zamówiłem łóżko i czekałem prawie miesiąc dłużej aż je dostałem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@dariailona1 Jeżeli nie chcesz anulować, jeżeli sprzedawca ma dobre komentarze, możesz spróbować negocjować cenę ,(spróbować). 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Jak sprzedawca pilnuje ocen to pewnie sam cos zaproponuje 😉 Ja bym z pewnością jakoś próbował udobruchać klienta 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZibiK30 Nie każdy. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Można spróbować negocjacji ,mnie za zwłokę składali -zaproponowałem i się zgodzili .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za wcześnie na negocjacje 😉 jak coś teraz ustalą, to już nie będzie pośpiechu i termin się może wydłużyć. Najlepsza zaraz po dostawie jak już wiadomo, ze wszystko jest jak trzeba 😉